וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רוני לוי נרגע עם ניצחון בגביע הרומני

סטיאווה בוקרשט הביסה 0:4 את סנטאטאה קלוז' בדרך לשמינית הגמר. כדי להישאר בתפקיד, המאמן צריך לנצח את ספורטול

רוני לוי הוריד הערב (חמישי) מעט מהלחץ המופעל עליו בשבוע האחרון, כאשר סטיאווה בוקרשט ניצחה בגביע הרומני 0:4 את סנטאטאה קלוז' מהליגה השלישית ועלתה לשמינית הגמר, כצעד ראשון במסע להגנה על התואר בו זכתה בעונה שעברה. המאמן הישראלי התייצב למשחק אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, ובידיעה שהפסד נוסף בגביע או במשחק הליגה הבא מול ספורטול ביום ראשון יעלה לו במשרה. אלא שהאוהדים מסמנים בינתיים מישהו אחר, ומי שספג את מירב שריקות הבוז מ-4,000 הצופים בפתיחה היה המנהל המקצועי מיחאי סטויקה.

לוי חזר לשיטת ה-4-3-3 ונתן הזדמנות בהרכב למספר שחקני ספסל. בין הקורות פתח שוער המשנה רזבאן סטנקה, שימלא בחודש הקרוב את מקומו של צ'יפריאן טטרושאנו הפצוע וצפוי לשחק גם מול מכבי חיפה בליגה האירופית. החלוץ המונטנגרי סטפן ניקוליץ' היה אחד מהמוקפצים להרכב, וכבר בדקה השנייה נגח לרשת אחרי הגבהה של דורינל פופה וחגג את הראשון שלו במדי סטיאווה. המארחים המשיכו ללחוץ וגם על השער השני היה חתום שחקן רכש, כשאנדריי פרפליצה בעט פנימה מ-22 מטרים בדקה ה-31.

הטיול של סטיאווה נמשך גם במחצית השנייה. פופה, הטוב בשורות מחזיקת הגביע, רשם בישול שני במשחק כשהגביה לראשו של הבלם נובאק מרטינוביץ' שנגח לרשת בדקה ה-50. סטיאווה יכלה להגדיל את התוצאה, אבל החמיצה ופינתה את הבמה לאורליאן גישה, הבעלים של הקבוצה היריבה, שהחליט להיות שותף לחגיגה, עלה כמחליף בדקה ה-80 ואף לקח לידיו את סרט הקפטן. המילה האחרונה בכל זאת הייתה של פופה המצוין, שחתם את התוצאה עם בעיטה מחוץ לרחבה שלוש דקות לסיום.

דודו ביטון ממשיך לככב במדי ויסלה

מה מצפה לשגרירים בסוף השבוע?

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully