וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודי פרננדז הוצג בריאל מדריד: "עבורי זה צעד קדימה"

כוכב נבחרת ספרד לא רואה במעבר מה-NBA לאירופה פחיתות כבוד. ארדן חתם בבשיקטאש, סקלבריני בבנטון, גריר בקאזאן

ריאל מדריד הציגה הערב את שלושת שחקני הרכש הנוצצים שלה - רודי פרננדז, מרטינאס פוצ'יוס וג'ייסי קארול - שאמורים להביא לבלאנקוס אליפות ראשונה מאז עונת 2006/07. לתשואות הרמות ביותר זכה כמובן פרננדז, שהתאושש מהזכיה של נבחרת ספרד באליפות אירופה האחרונה ולא נשמע מאוכזב בכלל מהמעבר מה-NBA בחזרה ליבשת הישנה.

"עבורי זהו צעד קדימה, כי הגעתי למועדון שרוצה לזכות בכל התארים. כשחקן גם אני רוצה לזכות בהכל, וזה יהיה תענוג לשחק ביורוליג, עם השחקנים הכי טובים באירופה", אמר פרננדז. כזכור, רודי חתם בשורות הבלאנקוס בכפוף לסעיף יציאה שיאפשר לו לשוב לדאלאס, אליה הועבר מוקדם יותר הקיץ, ברגע שתסתיים השביתה ב-NBA.

גם מאמן חדש יש לריאל, ומדובר בפבלו לאסו, שהתייחס הערב להחלטה להחתים את פרננדז על אף עזיבתו האפשרית. "ברור שזה סיכון, אבל תמיד יש סיכונים בספורט. אתה יכול להחתים שחקן והוא ייפצע כבר באימון הראשון ויגמור את העונה. הדבר הכי חשוב עבורנו הוא ההווה, והתפקיד שלי הוא לדאוג לאימון של מחר, לא לעתיד. אין לי כבר מה להגיד על רודי, הוא החתמה נהדרת ואני מודה למועדון שהביאו שלושה שחקנים כל כך טובים".

* בשיקטאש הודיעה הערב באופן רשמי על החתמתו של סמיח ארדן, הסנטר המצוין של נבחרת טורקיה. ארדן ישתף פעולה עם דרון וויליאמס, וישוב ל-NBA ולקליבלנד ברגע שתסתיים השביתה.

* בנטון טרוויזו החתימה את הפורוורד הג'ינג'י הוותיק בריאן סקלבריני, ששיחק ב-NBA מאז 2001 ובשנים האחרונות ראה בעיקר את הספסל. במקביל, החליטה הקבוצה האיטלקית להשאיל את הפורוורד הליטאי המוכשר דונטאס מוטיונס לפרוקום גדיניה הפולנית.

* קאזאן החתימה את הרכז הוותיק לין גריר, שהתחיל את העונה שעברה בפנרבחצ'ה/אולקר וסיים אותה באולימפיה מילאנו.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully