וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "יש להפועל תל אביב קבוצה עם חזון"

האדומים פתחו עונה, המאמן הבהיר: "עשינו מהפך בחשיבה". מתן נאור: "המטרה היא לעלות לליגת העל". קרטיס קלי חתם

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הפועל תל אביב ערכה הערב (חמישי) את אימון הפתיחה שלה לקראת עונת 2011/12, בסיומה היא מקווה להעפיל לליגת העל ולהשלים את המשימה לשמה הוקמה מחדש. הקבוצה יוצרת ציפיות גדולות לקראת העונה הקרובה, במהלכה תשחק פעמיים בשבוע - בליגה הלאומית ובליגה הבלקנית.

קורי קאר גאה להיות אדום

"עשינו פה מהפך בחשיבה", אמר ארז אדלשטיין, שחוזר אל הקווים בליגה הלאומית. "יש לנו קבוצה עם חזון, עם עתיד, עם הרבה חבר'ה צעירים שמתאימים להוויה של הפועל תל אביב ולפרויקט הזה". על הליגה הבלקנית בה תשתתף הקבוצה, אמר המאמן: "שני משחקים בשבוע נותנים עניין ותוכן, יש פה שחקנים שצריכים את החשיפה הבינלאומית".

אחד המצטרפים החדשים, קורי קאר, הוסיף: "התמזל מזלי לשחק שוב בישראל וזה כבוד גדול להיות בהפועל תל אביב. כולם מכירים את ההיסטוריה של הקבוצה הזו. היו לי מאבקים רבים מול במהלך הקריירה שלי, אז זה טוב ללבוש עכשיו את המדים האדומים ולייצג אותם".

מתן נאור, שנפצע בצורה קשה ולא סיים את העונה הקודמת עם חבריו, מוכן לאתגר: "בשנה שעברה הייתי עם ציפייה גדולה שנעלה, ואין ספק שנכשלנו במטרה. לא נשארו כאן מספיק שחקנים מהעונה שעברה כדי לנתב זאת למקום חיובי, אבל אני יודע שאני מאוד לא רוצה לחוש את זה עוד פעם והמטרה היא לעלות ליגה".

שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מתחילים עונה עם ציפיות גדולות. שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

יש זר שני: קרטיס קלי הצטרף

לאחר שהחליטה לשחרר את טרייסי סמית' שהוחתם בתחילת החודש, השלימה הערב (חמישי) הפועל תל אביב את קאדר הזרים שלה לעונה הבאה כשהחתימה את הפורוורד האמריקאי קרטיס קלי, בוגר מכללת קנזס סטייט. קלי (23, 2.03 מ') העמיד אשתקד ממוצעים של 10.5 נקודות ו-5.5 ריבאונדים למשחק במכללה החזקה, ורשם מספרים דומים ואפילו מעט טובים יותר בעונת 2009/10. בקיץ החולף הוא היה מועמד להיבחר בסיבוב השני של דראפט ה-NBA, אך לבסוף לא נבחר, בדומה לחברו לוויילדקאטס ג'ייקוב פולן.

לרוע מזלו של קלי, הוא היה חלק מהעונה הנוראית שעברה על קנזס סטייט אשתקד, כאשר המועמדת להגיע לפיינל פור התרסקה ועפה כבר בסיבוב השני של טוניר ה-NCAA. עוד לפני הטורניר עבר קלי על אחד מנהלי המכללה והושעה מקבוצה, ואין היתה זו בעיית המשמעת הראשונה של הפורוורד המוכשר במסגרת המכללות.

כך או כך, קלי יהיה הזר השני של האדומים אחרי צירופו של דמונטז סטיט. שחקנים חתומים נוספים בסגל הם יונתן שולדנברנד, אבירם זליקוביץ', מתן נאור, בר טימור, גל איתן ויותם שירן.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully