וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:3 את לברקוזן

הבווארים עם ניצחון ליגה שישי ברצף, עם שערים של מולר, ואן בויטן ורובן. ורמוט רשם בכורה, לאוטרן הפסידה 1:0 לוולפסבורג

הבונדסליגה כבר אחרי שישה מחזורים ואתמול (שישי) נפתח המחזור השביעי. במפגש מסקרן במיוחד שהוציא את המחזור לדרך ניצחה המבורג 1:2 בשטוטגרט. במשחקי יום שבת, באיירן מינכן שמרה על המומנטום האדיר שלה כשהביסה 0:3 את סגנית האלופה לברקוזן, בעוד האלופה המקרטעת דורטמונד ניצחה את מיינץ 1:2 קייזרסלאוטרן עם איתי שכטר וגילי ורמוט הפסידה 1:0 בחוץ מול וולפסבורג. מנשנגלדבאך הלוהטת הצליחה לשמור על הכושר הטוב וניצחה את נירנברג 0:1.

שטוטגרט - המבורג 2:1

אחרי שפתחה את העונה עם חמישה הפסדים ותיקו בודד, פיטרה המבורג את מיכאל אונינג בניסיון לזעזע את הקבוצה, שעבד כבר במשחקה הראשון ללא מאמנה המפוטר, דווקא מול שטוטגרט שניצחה בשני המחזורים האחרונים. עם רודולפו קרדוסו על הקווים כמאמן זמני הצליחה המבורג למחוק פיגור מוקדם משער של מרטין הרניק הלוהט בדקה ה-18, כשג'פרי ברומה איזן בדקה ה-51, ורוברט טשה השלים את המהפך בדקה ה-67.

באיירן מינכן - לברקוזן 0:3

הבווארים ממשיכים בכושר האדיר שלהם וכרגע נראה שאף אחת לא מסוגלת לעצור אותם. באיירן מינכן ניצחה 0:3 את לברקוזן, רשמה ניצחון שישי בשבעה מחזורים, כשהיא שומרת על רשת נקייה בכל המשחקים הללו. בסך הכל, ההגנה הנהדרת של באיירן ספגה שער אחד ב-990 דקות בכל המסגרות העונה. ואוו. הפעם היו אלה תומאס מולר, דניאל ואן בויטן ואריאן רובן, שסידרו ליופ היינקס ניצחון על האקסית ושמירה על המקום הראשון.

בדקה השישית עלתה באיירן ליתרון כשמהלך קבוצתי נהדר נגמר במסירת עומק של בסטיאן שווינשטייגר למריו גומז. החלוץ הגרמני מסר לפרנק ריברי באגף שמאל, והוא העביר למרכז, שם המתין תומאס מולר, שדחק פנימה את ה-0:1. הבווארים עלו ל-0:2 בדקה ה-20 כשפרנק ריברי השאיר כדור חופשי לדניאל ואן בויטן, שבעט טיל מ-25 מטר וחדר פנימה. רגע משמח נרשם בשורות המארחת כשאריאן רובן חזר מפציעה ונכנס כמחליף בדקה ה-78. חשבתם שההולנדי האדיר לא יכבוש גם? טעיתם. בדקה ה-90 הוא קיבל מסירת עומק מבסטיאן שווינשטייגר ובעט פנימה את ה-0:3.

וולפסבורג - קייזרסלאוטרן 0:1

אחרי שהבקיע את שערו השני ורשם ניצחון ליגה ראשון בגרמניה, עלה כרגיל איתי שכטר בהרכב של קייזרסלאוטרן שהגיעה היום לפולקסווגן ארנה. המשחק היה מנומנם במחצית הראשונה, והאירוע המעניין ביותר היה הרחקתו של שחקן וולפסבורג סוטיריוס קירגיאקוס אחרי עבירה על שכטר.

למרות הנחיתות המספרית של וולפסבורג, הקבוצה עלתה בדקה ה-63 על לוח התוצאות: האירני-גרמני אשקן דז'אגה נגח מקרוב אחרי הגבהה של מרסל שייפר, מה שהיה השער היחיד במשחק. אירוע מעניין נוסף שהיה במשחק הוא כניסתו של גילי ורמוט בדקה ה-58, שרשם את הופעתו הראשונה בקבוצה. שכטר הוחלף בדקה ה-84.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

מיינץ - דורטמונד 2:1

שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה עם מאזן זהה, אבל בעוד שאצל מיינץ הקטנה הדבר מתקבל על הדעת אחרי העונה שעברה המצוינת שלה, החריקות אצל האלופה נשמעות למרחוק, אבל היום אפשר לחזור לחייך שם.

המארחת עלתה ל-1:0 בדקה ה-33 משער של ניקולאי מולר, שבעט חזק לפינה השמאלית העליונה והכניע את רומן ויידנפלר. במחצית השנייה דורטמונד התעוררה מעט, ובדקה ה-64 בעט איבן פרישיץ' ממרכז הרחבה, אחרי בישול של רוברט לבנדובסקי. בדקה ה-90 הצליחה דורטמונד להבקיע שער: לוקאס פישצ'ק בעט מחוץ לרחבה אחרי בעיטה חופשית, שער שנתן לאלופה ניצחון ראשון אחרי שלושה משחקי ליגה בהם לא הצליחו לצבור את שלושת הנקודות.

שאלקה - פרייבורג 2:4

אחרי ההתפטרות המפתיעה של מאמן שאלקה רלף רנגניק השבוע, רצו בקבוצה מגלזנקירשן להתחיל את השבוע עם טעם טוב בפה. בשאלקה הבטיחו לתת הכל למען רנגניק וכך גם עשו כשהשיגו ניצחון ראשון אחרי שני הפסדים, 2:4 על פרייבורג.

כבר בדקה השנייה עלו האורחים ליתרון, משער של פאפיס סיסה אחרי טעות בהגנת הכחולים. אבל שאלקה לא ויתרה, ובדקה ה-33 ראול הגביה את הכדור וג'פרסון פרפאן נגח מקרוב והשווה ל-1:1. המחצית השנייה הייתה כולה שאלקה, ונגיחה נוספת בדקה ה-62, הפעם של קלאס יאן הונטלאר ממרכז הרחבה אחרי הגבהה של אטסוטו אוצ'ידה, העלתה את המארחת ליתרון 1:2.

חמש דקות מאוחר יותר היה זה תורו של לואיס הולטבי, הפעם עם הרגל אחרי התקפה מתפרצת, לנעוץ עוד כדור בשערה של פרייבורג ולקבוע 1:3. בדקה ה-75 סיים ראול 13 דקות מצוינות של קבוצתו, והוסיף שער בבעיטה עם רגל שמאל. 1:4 לשאלקה. עד הסיום הוסיפה פרייבורג עוד שער, אחרי שאריק ינדריסק הבקיע, אבל בסיום זה 2:4 לרויאל בלוז.

מנשנגלדבאך - נירנברג 0:1

אלמוג כהן פתח על ספסל האורחת, במשחק בו שלטה גלדבאך. הקבוצה המקומית רשמה 21 בעיטות לשער, כשתשע מהן הלכו למסגרת, אבל רק בדקה ה-75 הצליחו להכניע את אלכסנדר שטפן, השוער של נירנברג: חאבייר פינולה הכשיל את מרקו רויס ברחבה, ופיליפ דאמס הבקיע את הפנדל. כהן עלה במחצית במקום מרקוס מנדלר.

משחק נוסף:

אוגסבורג - האנובר 0:0

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully