וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקנאטי: "אי אפשר לחזות איך הקבוצה תיראה לפני העונה"

22.9.2011 / 15:15

הבעלים של מכבי תל אביב מספר על השיקולים בבניית הקבוצה, וגם הוא מודה: "אין קשר בין מחיר השחקן ליכולת שלו"

שי רקנאטי, מבעלי מכבי תל אביב והמחזיק בתפקיד סגן יו"ר הדירקטוריון, ממעט להתראיין – אך שעות ספורות לפני שמכבי תפגוש הערב (חמישי, 21:00) את שולה הצרפתית הוא ניאות לשוחח עם וואלה! ספורט.

לא מעט שינויים התרחשו במהלך החודשים האחרונים במצבת השחקנים של הצהובים, ורקנאטי התייחס לקבוצה המתחדשת: "אף פעם אי אפשר לחזות מראש לפני תחילת העונה איך הקבוצה תיראה, זה גם תלוי בחיבור של השחקנים", סבור הבעלים. רקנאטי הוסיף על העונה שעברה: "גם אם היו נותנים לי להמר בשנה שעברה, לא הייתי מהמר שנגיע כל כך רחוק, אבל הקבוצה התחברה ממש טוב. צריך לתת להם זמן לעשות את שלהם. אני חושב שהעונה יש חומר שחקנים טוב".

סגן יו"ר הדירקטוריון מתייחס בביטול לביקורות סביב החתמת שחקנים ולתהייה מדוע המועדון אינו מחתים שחקנים במחירים גבוהים: "אני חושב שבמכבי תל אביב למדו בשנים האחרונות שלא תמיד יש קשר או קורלציה בין המחיר לבין מה שהשחקן נותן על המגרש. בשנה שעברה היינו עם שחקנים שלא הרוויחו את השכר הכי גבוה באירופה, אבל הגענו הכי רחוק שאפשר".

לשאלה אם הביקורות מרגיזות אותו, רקנאטי ממאן להתרגש: "זה בכלל לא מרגיז אותי. אומרים שלמכבי יש הרבה מאמנים, אבל אנחנו משתדלים לעשות את הטוב ביותר כפי שאנחנו רואים. ברור שזה לא תמיד עונה לציפיות של כולם, אבל אני מקווה שזה ייראה טוב על המגרש".

במשחק ההכנה מול שולה הצרפתית, הבעלים רואה סוג של אימון. "אני חושב שהמשחק לא אומר שום דבר ולא מעיד על שום דבר, זה לטובת 'שימון' המערכת לקראת העונה ונדרשים עוד הרבה משחקים לפני שנגיע למשהו שיכול להעיד על משהו. זו אותה מתכונת מהשנה שעברה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully