וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פותחים עונה בינלאומית מול שולה

22.9.2011 / 12:39

דייויד בלאט ומילאן מצ'באן יצטרפו לקבוצה לקראת המשחק מול הקבוצה הצרפתית בטורניר אנז'ה. ממשיך המו"מ עם גרזנר

מכבי תל אביב תקיים הערב (חמישי, 21:00) את משחקה הבינלאומי הראשון העונה, כשתפגוש את שולה הצרפתית במסגרת טורניר אנז'ה. דייויד בלאט, שעדיין לא פגש את קבוצתו המתגבשת, יצטרף לקבוצה לאחר ששהה באליפות אירופה ובימים האחרונים בכנס מאמנים באיסטנבול, גם מילאן מצ'באן, ששיחק באליפות אירופה יצטרף לחבריו. במכבי עדיין מנסים לאתר קבוצה שתקלוט את השחקן.

גיא גודס ודרק שארפ, שהיו אחראים על האימונים בשבועות האחרונים, ערכו אתמול לשחקנים תדרוך בווידאו על היריבה. ליאור אליהו שנפצע באליפות אירופה ערך אמנם אימונים חלקיים אך לא צפוי להשתתף בטורניר על מנת לא לסכנו. מחר תפגוש מכבי תל אביב את גראבלין. בשבת בבוקר תקיים הקבוצה, שתשוב ארצה ביום ראשון, אימון אחרון בצרפת, ובהתאם לתוצאות שני המשחקים הראשונים, תפגוש קבוצה נוספת ביום הגמרים. מלבד מכבי, שולה וגראבלין משתתפות בטורניר באנז'ה גם וילרבאן, נאנסי ולה מאן.

שולה, סגנית אלופת צרפת תחת מאמנה הנוכחי ארמן קונטר, מציגה סגל צרפתי-אמריקאי. לאחר נטישת כל כוכבי הקבוצה, הבולטים שנשארו מהעונה החולפת הם רנדל פלקר (2.01, 26) האמריקאי ולוק-ארתור וובובה (2.02, 21) הצרפתי. מבין שחקני הרכש ניתן למצוא את טלור באטל (1.83, 22), צ'נדלר פרסונס (2.05, 23), רוברט הייט (1.88, 27) וקארל אונה-אמבו (1.88, 22).

בתוך כך, הקבוצה ממשיכה במו"מ לחוזה ארוך טווח עם הרכז הסלובקי ריצ'רד גרזנר (20, 1.93 מטר), כאשר הכוונה העיקרית של הקבוצה היא להחתים את השחקן ומיד להשאילו לקבוצה אחרת מתוך כוונה שיצבור דקות משחק וניסיון.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully