וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במו"מ עם ריצ'רד גרזנר

12.9.2011 / 16:23

הקבוצה מנהלת מגעים עם הרכז הסלובקי (20, 1.93 מטר), במטרה להחתים אותו ולהשאילו לעונה על מנת שיצבור ניסיון

מכבי תל אביב מנהלת מגעים מתקדמים עם הרכז הסלובקי ריצ'רד גרזנר (20, 1.93 מטר), כאשר הכוונה העיקרית של הקבוצה היא להחתים את השחקן ומיד להשאילו לקבוצה אחרת מתוך כוונה שיצבור דקות משחק וניסיון. בקבוצה אישרו שהשם אכן נבדק ונוצרו מגעים מתקדמים, אך לא להצטרפות מיידית אלא להשקעה מיידית בסגל. יש לציין שהשחקן לא צפוי לעלות לקבוצה סכום גבוה מדי. על המשא ומתן דווח לראשונה באתר יורובאסקט.

גרזנר התחיל לשחק באופן מקצועני בגיל 17, והוא נחשב לשחקן שיכול לחדור לסל ובנוסף מחזיק ביכולת קליעה מעבר לקשת. בשנת 2009 עזב השחקן את סלובקיה ועבר לפואנלברדה מדריד, אך חזר הביתה מהר מאוד וחתם בקבוצה הסלובקית אסטרום לביצ'ה, שם רשם ממוצעים של 10.7 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק, תוך שהוא מוביל את הקבוצה לגמר הפלייאוף בסלובקיה.

מוקדם יותר הקיץ שיחק גרזנר באליפות אירופה עד גיל 20 (דרג ב'), וסיים את הטורניר במקום השני בטבלת הקלעים עם 25.3 נקודות בממוצע למשחק, להן הוא הוסיף גם שבעה ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים.

עוד נודע כי מכבי פנתה לפני מספר שבועות לפטריק בוורלי, רכז אמריקאי בן 23 ששיחק בעבור אצל צביקה שרף בספרטק סנט פטרסבורג וכן באולימפיאקוס, אולם קברניטי הקבוצה הרוסית סירבו לשחררו.

בנושא אחר. כפי שספורסם אתמול בוואלה! ספורט בנוגע לריצ'ארד הנדריקס המבוקש בספרד, הוחלט בהנהלת הקבוצה לקבל החלטה סופית בעניינו רק לאחר מחנה האימונים של הקבוצה בצרפת בשבוע הבא.

בשיחות פנימיות בהנהלה הועלתה מחדש האופציה להנחית בקבוצה את שרונאס יאסיקביצ'יוס. דייויד פדרמן, שמאוד אוהב את השחקן, רצה להחזיר את השחקן בעבר, ויכולתו ביורובאסקט העלתה מחדש את הרעיון. גורם בכיר במכבי אישר לוואלה! ספורט ששמו של שאראס אכן נבדק. אחת מהסיבות שבעטיין בודקים את האופציה, היא חשש מסיום השביתה ב-NBA.

*עמותת המכבים המקיימת מדי שנה אירוע התרמה שנתי בשיתוף עם מכבי תל אביב והקרן לידידות, החליטה לדחות את האירוע של השנה, בעקבות המצב החברתי והאירועים המדיניים. עדיין לא הוחלט על תאריך חדש לאירוע.


צפו במכבי תל אביב פותחת את אימוניה

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully