וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: בורשטיין מסמן מטרות, שאראס יחזור?

11.9.2011 / 20:15

קפטן מכבי ת"א התרשם באימון הפתיחה: "נראים על הכיפאק". אוחיון: "מחכה להתחיל לשחק". הליטאי שוב מועמד להגיע

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ערכה הערב (ראשון) את אימון הפתיחה החגיגי שלה לקראת העונה החדשה. אחרי שבועיים של אימונים לא רשמיים אליהם הצטרפו בהדרגה שחקני הרכש ג'ורדן פארמר, תיאו פפאלוקאס, שון ג'יימס, ג'ון שייר, דווין סמית' ויוגב אוחיון, פתחו הצהובים את עונת 2011/12 ללא מאמנם דיוויד בלאט שעדיין נמצא עם נבחרת רוסיה ביורובאסקט, אך עם שחקני נבחרת ישראל שחזרו מאליפות אירופה.

בשיחות פנימיות בהנהלה הועלתה מחדש האופציה להנחית בקבוצה את שרונאס יאסיקביצ'יוס. דייויד פדרמן, שמאוד אוהב את השחקן, רצה להחזיר את השחקן בעבר, ויכולתו ביורובאסקט העלתה מחדש את הרעיון. גורם בכיר במכבי אישר לוואלה! ספורט ששמו של שאראס אכן נבדק.

בנוגע לריצ'ארד הנדריקס, שמבוקש בספרד, הוחלט בהנהלת הקבוצה לקבל החלטה סופית בעניינו רק לאחר מחנה האימונים של הקבוצה בצרפת בשבוע הבא.

"נחנו כמה ימים, עשינו מהבוקר בדיקות רפואיות והצטרפנו לאימונים כמו כולם", אמר הקפטן החדש של הקבוצה, טל בורשטיין. "זה מרגש להיות קפטן מכבי תל אביב, אני לא צריך לקבל טיפים מדרק על התפקיד, הוא לידי כל הזמן וזה בסדר. מהרושם המאוד ראשוני וקצר שלי מהקבוצה אנחנו נראים על הכיף, השחקנים אינטליגנטים ורוצים לעבוד, נראה מה יהיה".

על הציפיות מהסגל הנוכחי של הצהובים אמר בורשטיין: "התקוות הן שתהיה לנו עונה טובה לפחות כמו בעונה שעברה, אבל זה שלב מאוד מוקדם כי לא כל השחקנים פה והמאמן לא פה, אבל נצטרך לעבוד מאוד קשה".


יוגב אוחיון, שלבש לראשונה את המדים הצהובים אחרי שהגיע מהפועל ירושלים, אמר: "מאוד התרגשתי להופיע היום, אני שמח שכבר התחלנו את העונה ושקיבלו אותי יפה. יש פה הר עיתונאים וזה הפתיע אותי, אבל זה גם מרגש ואני מחכה כבר להתחיל לשחק".

על שיתוף הפעולה שלו עם פארמר ופפאלוקאס אמר הרכז הישראלי: "זה כבוד גדול, מעבר להכל הם אנשים מדהימים שמכבדים ועוזרים, ואני שמח מאוד שנפל בחלקי לשחק איתם". על קבלת הפנים לה זכה מדרק שארפ אמר אוחיון: "איך שאתה מגיע אתה מקבל מנה גדולה של דרק ,אי אפשר להתחמק ממנה".

גיא גודס, שהעביר את האימון יחד עם שארפ, אמר: "אנחנו נכנסים לשבוע השלישי של האימונים עם שחקני הנבחרת, עובדים לפי התכנית שבנינו עם דיוויד. זו עונה שנייה שלנו ביחד אז אנחנו יודעים על מה לעבוד, כמובן שהשנה זה קצת שונה מהשנה שעברה כי את רוב החומר צריך להכניס מיד, ייקח לכולם זמן להיכנס לכושר אבל אנחנו בדרך הנכונה".

על עזיבתו האפשרית של הנדריקס אמר גודס :"כרגע אנחנו עדיין לא יודעים, אנחנו מאוד רוצים שהוא יישאר. אבל נשאיר את ההחלטה בעניינים האלו להנהלה. אם הוא יישאר או לא, זה יהיה בהקדם".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully