וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "זה היה מבחן אופי"

הדס גרינברג

22.9.2011 / 10:08

מאמן הפועל עכו התעודד מהניצחון המרשים על הפועל חיפה: "רואים שהקבוצה משתפרת, אני שמח שהתחברנו מהר"

הביטחון והחיוכים חזרו אתמול (רביעי) לשחקני הפועל עכו בעקבות הניצון 2:4 על הפועל חיפה. אחרי שבקיץ היה נדמה שהקבוצה תתקשה לשחזר את הישגי העונה החולפת בעקבות עזיבת כמה משחקיה החשובים ביותר, המאמן אלי כהן שוב יכול להיות גאה בסגל שלו, ובעלייה למקום החמישי בעקבות הניצחון המרשים.

"זה היה ניצחון מאוד חשוב עבורנו נגד קבוצה שנלחמה על חייה", אמר כהן לוואלה! ספורט. "מבחינתינו זה היה מבחן אופי. כבר היינו ביתרון של שני שערים אבל גם אחרי שהפועל חיפה השוותה לא נבהלנו וכבשנו עוד צמד ויכלנו לכבוש אף יותר. אני מרוצה מהתוצאה ומהיכולת של השחקנים, רואים שהקבוצה משתפרת".

על השאלה האם גם בסיום השנה נגדיר את עכו כהפתעת העונה אמר המאמן: "אני לא רוצה להפליג רחוק מדי, אלא להתרכז במה שקורה כרגע. עכשיו כולם יודעים שבנינו קבוצה חדשה לגמרי ולקח לנו זמן להתחבר אבל אני שמח שהתחברנו מהר. הנקודות מהמשחק אתמול יוסיפו הרבה לביטחון שלנו".

מי שזכה כמובן למירב המחמאות הוא ניקולס פלצ'וק שכבש שלושער. הקשר היהודי-ארגנטינאי שפתח את העונה שעברה בצורה מצויינת אך נחלש במהלכה, הוכיח שוב כי יש בו כישרון רב, כמו גם סנטיהו סולליך שמושאל ממכבי חיפה ומוסיף הרבה לחוליה הקדמית של עכו שרק אמש התחזקה בחלוץ נוסף, סטפן שצ'פוביץ'.

שצ'פוביץ' צפוי להיכלל בסגל למשחק בשבת מול מכבי נתניה. אמש היה המשחק השלישי בו שגיב כהן לא שותף כלל, גם אבי כנפו שאיבד את מקומו בסגל לפני שבועיים אך חזר לשחק בתחילת השבוע נגד הפועל ת"א שוב לא קיבל דקות משחק.


הפועל עכו לא התקשתה ב-2:4 על הפועל חיפה

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully