וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו ניצחה 2:4 את הפועל חיפה

המשבר של האדומים מחריף, עם הפסד חמישי בחמישה מחזורים. פלצ'וק חגג עם שלושער, ניצן שירזי נמצא בצרות צרורות

הפועל חיפה במשבר חריף, שרק הולך ומחמיר בכל משחק שעובר. האדומים ספגו הערב (רביעי) הפסד חמישי בחמישה משחקים, הפעם 4:2 בבית מול הפועל עכו, במסגרת המחזור החמישי בליגת העל. הקבוצה של ניצן שירזי פשוט לא מצליחה לצאת מהתקופה האיומה שעוברת עליה וספק רב אם המאמן יישאר בתפקידו בעתיד.

אם חיפה לא הצליחה להשיג את הנקודות מול קרית שמונה, מכבי פתח תקוה, בני יהודה, בית"ר ירושלים והפועל עכו, מישהו מאמין שהיא תעשה את זה דווקא מול הפועל תל אביב בבלומפילד ביום שבת?

מי שניצל את ההגנה החלשה של החיפאים היה ניקולאס פלצ'וק, שחגג עם שלושער בדקות ה-16, 50 ו-80, סינטיהאו סלליך השלים את החגיגה. חיפה הצליחה לאזן ל-2:2 אחרי פיגור 2:0 לאחר שערים של ערן לוי ועצמי של אדי גוטליב. אבל נראה ששום דבר לא יוציא את הפועל חיפה מהמשבר הקשה הזה, אפילו לא מומנטום של חזרה מפיגור של שני שערים.

בדקה ה-16 הצליחה האורחת לעלות ליתרון לאחר שרועי לוי פרץ באגף, עבר את השומר שלו והגביה לרחבה, שם המתין פלצ'וק, שנגח פנימה את ה-0:1. שש דקות בלבד חלפו ועכו עלתה ל-0:2. הפעם זה היה סלליך, שניצל בישול של פלצ'וק כדי לכבוש את השני ולהעלות את מפלס העצבים בחיפה לשיאים חדשים.

בדקה ה-33 הצליחה הקבוצה המקומית לצמק, לאחר שאבוקרט הוכשל בתוך הרחבה, וערן לוי, שנכנס רק שתי דקות לפני כן, בעט את הפנדל פנימה וזה 1:2. בדקה ה-50 הצליחה הפועל חיפה לחזור למשחק לאחר שהגבהה של אבוקרט מצאה דווקא את הראש של גוטליב, שנגח לשערו הוא וזה 2:2. בדקה ה-64 הצליחה האורחת לעלות ל-2:3 אחרי שער של פלצ'וק, שנהנה מבישול של מישאלוב. בדקה ה-80 הצליחה עכו להגדיל את החגיגה כשסלליך בישל לפלצ'וק, שהשלים שלושער וקבע 2:4.

הרכב הפועל חיפה: רן קדוש, מועין חלאיילה (חנן ממן, 30), גולן חרמון, ליאור ז'אן, שרון לוי, יוסי דורה, רועי שוקרני (ערן לוי, 30), רן אבוקרט, הישאם כיוואן (מיכאל זנדברג, 60), סטפן דנקוביץ', ולדימיר גלושצ'ביץ'.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, אדי גוטליב, ניסו קפילוטו, אלירן דנין, משה מישאלוב, נבוישה מרינקוביץ' (יובל שבתאי, 70), אלכס דוידוב, גיא דיין (רפי עמוס, 60), סינטאיהו סלליך, ניקולאס פלצ'וק (עבד מורג'אן, 83).

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully