וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "יש פה שחקנים שקיבלו יותר מדי הזדמנויות"

מאמן הפועל חיפה נזף בשחקנים באסיפה לקראת הפועל ת"א: "ישחקו פה רק הגברים. מי שלא יעמוד בלחץ, יישב ביציע"

יממה לאחר ההפסד החמישי בחמישה מחזורים של הפועל חיפה, 4:2 להפועל עכו, מתחילים להרגיש במועדון זעזוע. אחרי שבשבועות האחרונים הבליג המאמן ניצן שירזי ולא נזף בשחקני הפועל חיפה, היום (חמישי) החליט המאמן לשבור את הכלים ואמר באסיפת הקבוצה: "האחריות היא עלי, אבל זה לא אומר שאתם לא חלק מהעניין. מעכשיו, מי שישחקו פה אלה רק גברים ומי שלא יעמוד בלחץ, יישב ביציע או על הספסל. יש פה שחקנים שקיבלו יותר מדי הזדמנויות ולא הוכיחו את עצמם ויהיו פה שינויים".

בצד המקצועי נראה שניצן שירזי, שמסרב להתפטר, יחליט על לפחות ארבעה שינויים בהרכב ביניהם חזרתו של קאלה דרשלר לשער אחרי הטעויות של רן קדוש אתמול, וגם הכללתו של אושרי רואש, שסיים לרוץ את הרחקתו לארבעה משחקים, על חשבונו של ליאור ז'אן המאכזב. מלבד זאת, גם ערן לוי, אותו המאמן כבר שיחרר מהקבוצה העונה והחזיר לסגל בהוראת הבעלים יואב כץ, צפוי למצוא את עצמו בהרכב כבר מול הפועל תל אביב במחזור הבא.

אך למרות השינויים הצפויים נראה כי המעמד של המאמן בעקבות כל השגיאות אותן עשה מהקיץ ועד היום נפגע בצורה חריפה וספק אם יש מישהו בקבוצה מלבד כץ שחושב ששירזי יכול להציל את הספינה הטובעת. אם שוב הקבוצה תפסיד בשבת, קשה לראות איך שירזי ממשיך בתפקידו.

"הוא עושה טעוית של מאמן מתחיל", אמר אחרי המשחק אחד השחקנים. "להרכיב שחקן שבקושי עשה אימון אחד עם הקבוצה, זה משדר לחץ לכולם. אף שחקן כבר לא יודע מה הוא עושה נכון ומה לא. נכון שבקושי הבקענו השנה, אבל הבעיה העיקרית של הקבוצה שאין אף קשר אחורי ברמה ליד יוסי דורה כי שוקרני עדיין צעיר ולא הביאו תחליף ראוי לסביטי ליפנייה. אז אפשר להביא עוד עשרה חלוצים, הבעיה היא לא רק שם. ניצן עשה כל טעות אפשרית בקיץ".

אם יש סיבות לאופטימיות אצל האדומים מהכרמל הן הצטרפתו של יובל אבידור לקבוצה. בחיפה מאמינים שיוכלו לצאת לדרך חדשה עם החלוץ שיערוך היום אימון בכורה והרכש החדש. בחיפה מקווים כי הקפטן אייל טרטצקי יוכל לעמוד לרשותו של שירזי במשחק הקרוב. הקפטן אמור לערוך היום בדיקה שתכריע אם יוכל לעבור לגבס קל בידו ואם אכן זה יתבצע, יחזור להרכב הקבוצה כבר בשבת.

עדכון ראשון: 11:38

גם הפועל עכו חגגה על חשבון שירזי ושחקניו עם 2:4
יואב כץ דבק בעמדתו שלא לפטר את שירזי גם אתמול
הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully