וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 9 ישדר את משחקי הישראליות בליגה האירופית

בהודעה רשמית נמסר ששני משחקים יועברו בכל מחזור בשידור ישיר בערוץ הפתוח. בסך הכל יועברו עשרה שידורים ישירים

ערוץ 9 הודיע היום שהוא רכש את לשידור עשרה משחקים בלעדיים בשלב הבתים של הליגה האירופית, ובכל מחזור ישודרו שני משחקים של הקבוצות הישראליות במפעל.

הערוץ הוא פתוח וללא תשלום, ובהודעה רשמית נאמר שאת המשחקים יעבירו השדרים מאיר איינשטיין, רמי וייץ ולירן שכנר, והמשדרים אף ילוו באולפן פתוח עם צוות פרשנים שיספק ניתוח מקצועי.

מדובר בהמשך שיתוף הפעולה בין צ'רלטון וערוץ 9 שהחל עם מכירת זכויות השידור של הסופר קלאסיקו בין ריאל מדריד וברצלונה. הערוץ ישדר עשרה משחקים, בהם שישה משחקי בית וארבעה משחקי חוץ של הקבוצות הישראליות.
רק בשבוע שעבר משחקה של מכבי חיפה נגד לרנקה הקפריסאית לא שודר בערוץ פתוח אלא בספורט2 של צ'רלטון. האישור לכך התקבל לאחר דיון של מועצת הכבלים והלווין שהשתכנעה כי בצ'רלטון נעשו מירב המאמצים על מנת למכור את זכויות השידור של המשחק לערוץ פתוח.

הערוץ ישדר את המשחקים באופן סימולטני גם בעברית וגם ברוסית, והמעבר בין השפות יוכל להתבצע על ידי הצופה בעצמו באמצעות שלט הממיר.

מהערוץ נמסר: "מדובר במהלך משמעותי ורחב בו ממשיך הערוץ להשקיע בגיוון התכנים בכלל ושידוריו הקשורים לתוכן הספורטיבי בפרט, מתוך אמונה כי יש בסוג השידורים להביא אחוזי צפייה גבוהים כפי שראינו בעבר".

מנכ"ל הערוץ לאוניד בלחמן אמר: "ערוץ 9 שואף כל העת להביא לקהל הצופים תכנים אטרקטיביים וייחודיים. המפעל האירופי הנוכחי בו לוקחות חלק בפעם הראשונה שלושת הקבוצות הבכירות בכדורגל הישראלי, מביא עימו צבעוניות רבה הן לקהל הרוסי והן לקהל דובר העברית".

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully