וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון נפצע וייעדר מהמגרשים כשבוע

הקשר נפצע מול שרוסברי, וצפוי להחמיץ את שני המשחקים הבאים. איפסוויץ' טאון חידשה את התעניינותה בגיא אסולין

אחרי שער הבכורה שכבש יוסי בניון במדי ארסנל מול שרוסברי ביום שלישי, הגיעה עת גם לבשורות מעט פחות טובות: הקשר הישראלי נפצע במהלך המשחק והוא צפוי לשבת בחוץ למשך כשבוע.

בניון צייץ בטוויטר שלו: "מאוד שמח על הניצחון והשער הראשון שלי, אבל אני סובל ממתיחה ואשב בחוץ למשך כשבוע". הקשר צפוי להחמיץ את משחק הפרמייליג בשבת, בו יתמודדו התותחנים באיצטדיון האמירויות מול בולטון, וככל הנראה גם את משחק ליגת האלופות ביום רביעי הקרוב מול אולימפיאקוס.

בניון חצה את לונדון ועבר בהשאלה מצ'לסי לארסנל לפני כשבועיים, והמפגש עם שרוסברי הייתה הפעם הראשונה בה הוא עולה בהרכב הקבוצה. את הבכורה שלו במדים האדומים עשה ב-10.9, כשעלה כמחליף מול סוונסי.

גם דקל קינן שיחק אתמול בגביע הליגה. הבלם עלה בהרכבה של קרדיף בפעם הראשונה העונה, ושיחק 120 דקות במשחק נגד לסטר סיטי, אותו ניצחה קבוצתו 6:7 בפנדלים אחרי 2:2 בתום ההארכה. קינן היה מרוצה מאוד אחרי המשחק וצייץ: "120 דקות נגד לסטר הסתיימו בניצחון מתוק בפנדלים. עדיין לא בשיא הכושר אבל הכיוון חיובי. מחכה בקוצר רוח למשחק הבא".

בעניין אחר. שחקנה של מנצ'סטר סיטי גיא אסולין, שעדיין לא ערך הופעה אחת בהרכב הקבוצה, בודק את עתידו. יעד אפשרי למעבר של אסולין הוא קבוצת איפסוויץ' טאון מליגת המשנה, שהמנג'ר שלה פול ג'ול מביע עניין בשחקן כבר תקופה.

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully