וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זגורי: "הניצחון הזה ייתן לנו הרבה בטחון"

קשר הרכש של בני יהודה חגג את שער הבכורה שלו בקבוצה בניצחון על הפועל פתח תקוה: "זו יופי של מתנת שחרור מהצבא"

בבני יהודה נשמו אמש (רביעי) לרווחה בסיום הנצחון 0:1 נגד הפועל פתח תקוה, שהושג משערו של ישראל זגורי, שפתח אמש בהרכב וכבש נגד קבוצתו בעונה שעברה. אחרי ההפסד הכואב למכבי נתניה בשבת האחרונה, רצו הזהובים לחזור כמה שיותר מהר למסלול הנצחונות ואכן עשו זאת.

"אני שמח שכבשתי ועזרתי לקבוצה ואני באמת מאוד שמח שניצחנו", אמר זגורי לאחר שער הבכורה שלו בקבוצתו החדשה. "אני מאוד מקווה שזה ייתן לי דחיפה מבחינה אישית ובנוסף לזה, היום אני משתחרר מהצבא אז זו בהחלט יופי של מתנת שחרור בשבילי".

זגורי סיפר על ההרגשה לחזור למסלול הנצחונות והוסיף: "בשבת נתניה גנבה לנו את הנצחון מהידיים ואני שמח שהפעם אנחנו אלה שלקחנו את שלוש הנקודות. זה לא היה משחק קל, כי החמצנו הרבה וחבל שלא הבקענו את השער השני שהיה נותן לנו יותר שקט, אבל באמת שמה שחשוב זה שניצחנו. אני מאמין שהניצחון הזה ייתן לנו הרבה בטחון וכבר במשחק הקרוב נשחק יותר טוב".

שעות ספורות לפני המשחק, נאלץ המאמן יוסי אבוקסיס לבצע שינוי בהרכב לאחר שהתברר שהמגן איציק עזוז חלה ולא הגיע למשחק. עוז ראלי ירד לעמדת המגן הימני ואמיר עגיוב הוקפץ להרכב. גם עגיוב עצמו לא סיים את המשחק, כאשר מתח את שריר התאומים ונאלץ להיות מוחלף במחיצת השנייה.

מי שקיבל מחמאות רבות היה דלה איינוגבה, שפתח בהרכב ושיחק למרות שהוא עדיין סובל מכאבים, כתוצאה מהפציעה שלו בשרירי המפשעה. כזכור, השוער הניגרי נפגע לפני שבוע וחצי בניצחון על הפועל חיפה והאבחון הראשוני היה שהוא ייעדר כחודש. בסופו של דבר הפתיע איינוגבה את אנשי הקבוצה כשחזר להתאמן מוקדם מהצפוי ואמש כאמור אף פתח בהרכב ושיחק מצוין.

הזהובים עצרו את המפולת עם 0:1 על הפועל פתח תקוה
בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully