וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: משה בן לולו ומשה ביטון מועמדים לקבוצה

21.9.2011 / 23:25

אחרי ה-1:0 לבני יהודה, המלאבסים מחפשים חלוץ. צרפתי כנראה לא ישוחרר לב"ש. לנדאו: "לא אוהב לסכם הפסדים"

הפועל פתח תקוה אומנם הפסידה הערב, 1:0 לבני יהודה, מה שהותיר אותה עמוק מתחת לקו האדום, עם מינוס שש נקודות במאזנה, אך המאמן גילי לנדאו, בחר לראות את הדברים החיוביים במשחק: "הפסדנו, אבל אני לוקח מהמשחק הזה דברים טובים. היינו מאורגנים והכתבנו את הקצב רוב הזמן. במחצית השניה נרדמנו בשמירה בדקות מסוימות ובני יהודה יכלה להגדיל את התוצאה. אני לא אוהב לסכם הפסדים, אבל יוצא בהרגשה טובה. הקבוצה לא נבנתה בצורה מקסימלית, בלשון המעטה, אבל היא נבנית תוך כדי תנועה", אמר המאמן, שכבר מתכונן למשחק הבא,"אין לנו זמן להוריד את הראש, יש לנו את בית"ר בשבת וזאת יריבה קשה.

לאחר המשחק הקבוצה קיבלה פנייה מהפועל באר שבע, שביקשה להעביר לשורותיה את הקשר גיא צרפתי, אך נענתה בשלילה. בבאר שבע סיפרו כי סוכן השחקנים עובד קראוס, המייצג את השחקן, עומד מאחורי העסקה. מהנהלת הפועל פתח תקוה נמסר: "גיא צרפתי לא ישוחרר ולא נשחרר אף שחקן. זה הסגל שילווה את הפועל פתח תקוה".

פתח תקוה עצמה בדקה אפשרות לצרף לקבוצה את משה בן לולו ממ.ס אשדוד ומשה ביטון מהפועל חיפה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, פתח תקוה צירפה את אנדרה קלדיירה ומתכוונת להתחזק בחלוץ חופשי, לאחר תום מועד ההעברות.

בבני יהודה היו מרוצים מאוד משלושת הנקודות. עוזר המאמן יעקב אסייג, שנשלח למלא את מקומו של המאמן יוסי אבוקסיס, המתאבל על מות אימו, אמר בסיום: "היינו צריכים את הנקודות. המטרה העונה היא להתקדם. אני לא חושב שפתח תקוה הייתה טובה יותר, יכולנו להגדיל את היתרון אבל זה לא קרה. טוב שניצחנו".

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully