וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל ירושלים גברה על מכבי חיפה 85:90

הקבוצה מהבירה ניצחה את הירוקים בכפר בלום. בני השרון הפסידה לאולם 77:69, המשחק בין ראשון לציון לאשדוד הופסק

הפועל ירושלים, המקיימת בימים אלה מחנה אימון בכפר בלום, גברה הערב (רביעי) במשחק אימון על מכבי חיפה 85:90. קבוצתו של עודד קטש נמצאת בצפון מאז תחילת השבוע, ועובדת בין היתר על הגיבוש, והערב הם רשמו משחק ראשון במסגרת המחנה. דווקא חיפה פתחה מצוין, עלתה ליתרון 21:31 בסוף הרבע הראשון, אך ירושלים חזרה לעניינים ברבע השני, וירדה למחצית ביתרון 44:45.

הרבע השלישי היה של הספסל הירושלמי, שהעלה את הקבוצה עד ליתרון 8, ובסיום הרבע השלישי 59:70 לירושלים. ברבע הרביעי חיפה עשתה ניסיון קאמבק אך דקות טובות של אלישי כדיר הבטיחו את הניצחון של ירושלים 85:90 בסיום. בהפועל ירושלים בלטו בריאן רנדל עם 18 נקודות, אלישי כדיר קלע 17 נקודות ויובל נעימי הוסיף 12. בשורות הירוקים היו אלה סילבן לנדסברג שקלע 32, טיילר ווילקרסון הוסיף 13 ושון וויליאמס קלע 12, וקינח עם 10 ריבאונדים ו-6 חסימות.

בני השרון/הרצליה הפסידה הערב במשחק אימון מול קבוצת אולם הגרמנית 77:69, הנמצאת בארץ לרגל מחנה אימון. הקבוצה של רועי חגאי, שמחפשת עדיין מחליף לבן רייס שגמר את העונה, פיגרה במחצית 38:31 בזכות הפצצה גרמנית שכללה 7 מ-10 מחוץ לקשת השלוש. במחצית השנייה המשיכו הגרמנים להיות עדיפים עד לניצחון. קלעו לבני השרון: לייסדריוס דאן 19, טוויטי קארטר 16, טרבור בוקר 13, גיא לביא 12, דלרוי ג'יימס 5 וג'ארד מינץ 2.

מכבי ראשון לציון ומכבי אשדוד קיימו הערב משחק ראווה במסגרת הטורניר לזכרו של איתי לוי ז"ל, שנפטר בעונה שעברה במהלך אימון של מכבי באר יעקב, אך המשחק הופסק במחצית בשל פרקט לח. בפתיחת המשחק החליקו ג'וש קארטר מאשדוד, שמתח את המפשעה ולא חזר למשחק, ודרווין קיצ'ן מראשון לציון, ובקבוצות החליטו לא לסכן את בריאות השחקנים ולסיים את המשחק במחצית. התוצאה במחצית עמדה על 38:38.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully