וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: אוחיון, ארבייטמן ודיין כבשו במשחקי הגביע

קשר לגיה ורשה כבש ב-1:4 על קאטוביץ', חלוץ ווטסרלו העניק 0:1 לקבוצתו על גנטס, בירסחוט גברה על מוסקרון בפנדלים

משה אוחיון כבש הערב (רביעי) את שערו הראשון במדי לגיה ורשה, שעלתה לשמינית גמר הגביע הפולני אחרי 1:4 על רוזבוי קאטוביץ' מהליגה השלישית בפולין. הישראלי פתח בהרכב והעלה את קבוצתו ל-0:1 עם שער בבעיטה ממרחק בדקה ה-16. אוחיון השלים 90 דקות.

* גם תמיר כחלון וקרקוביה עלו לשמינית הגמר אחרי ניצחון חוץ 0:1 על פיאסט גילביצ'ה. הישראלי השלים 90 דקות.

* רובין קאזאן, ללא ביברס נאתכו שקיבל מנוחה, עלתה לרבע גמר הגביע הרוסי אחרי ניצחון חוץ 0:2 על אמקאר פרם. טרק גרוזני עלתה לרבע הגמר לאחר שגברה 0:2 על טורפדו ולדימיר מהליגה השנייה. זאב חיימוביץ' לא נכלל בסגל.

גם וולגה של דני בונדר ברבע הגמר אחרי ניצחון 5:6 בדו קרב פנדלים על ספרטק מוסקבה (אחרי 1:1 בתום 120 דקות). המגן השלים את כל הדקות וגם כבש את הפנדל האחרון של קבוצתו.

* בירם כיאל שיחק 90 דקות בניצחון החלוץ של סלטיק 0:2 על רוס קאונטי בסיבוב השלישי של גביע הליגה בסקוטלנד.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

בלגיה: 100 אחוז הצלחה לשגרירים

בבלגיה התקיים סיבוב במסגרת הגביע הבלגי והקבוצות בהן משחקים שחקנים ישראלים רשמו 100 אחוזי הצלחה בדרך לשמינית הגמר. שני שחקנים, רועי דיין ושלומי ארבייטמן, גם התכבדו בשערים.

בירסחוט של רועי דיין ודור מלול חלפה על פני מוסקרון מהליגה השלישית אחרי 3:4 בדו קרב פנדלים. החלוץ הישראלי פתח בהרכב ואיזן ל-1:1 בדקה ה-54, תוצאה שנשמרה עד תום 120 הדקות. שני הישראלים השלימו משחק מלא.

ארבעה ימים אחרי שחגג צמד בליגה, שלומי ארבייטמן שוב היה האיש של ווסטרלו. החלוץ הישראלי כבש בדקה ה-76 וסידר לקבוצתו 0:1 ביתי על גנטס אתואה וכרטיס לשמינית הגמר.

ליאור רפאלוב נכנס כמחליף בדקה ה-56 ובישל את השער השני של קלאב ברוז' שגברה 2:3 על דסל ספורט. מוליכת הטבלה הבלגית נחלצה מפיגור 2:0 מול היריבה החלשה מהליגה השלישית.

לירוי צעירי נכנס כמחליף לשלוש הדקות האחרונות בניצחון החוץ של מכלן 0:3 על אוסטנד. קורטרייק נזקקה לפנדלים כדי לגבור 5:6 על אנטוורפ אחרי 1:1 ב-120 דקות. רמי גרשון לא שותף. גם אליניב ברדה לא שיחק ב-2:6 הקליל של גנק על דיינצה. סטנדרד ליאז', ללא מאור בוזגלו, דרסה 2:8 את הוחסטרטן הקטנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully