וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: בליין גאברט יהיה הקוורטרבק הפותח של ג'קסונוויל

21.9.2011 / 18:19

בקבוצה התייאשו מלוק מק'קאון ויעלו עם הרוקי מול קרוליינה. ויק עשוי לשחק מול הג'איינטס, שמואשמים ברמאות מצד הראמס

שבעה רבעים בלבד. זה הקרדיט שקיבל לוק מק'קאון בתור הקוורטרבק הפותח של ג'קסונוויל ג'אגוארס. היום (רביעי) הודיע המאמן, ג'ק דל ריו כי החל מהמשחק הבא של הקבוצה, ביום ראשון הקרוב בקרוליינה, מי שיקבל את הסנאפים הוא הרוקי שנבחר עשירי בדראפט האחרון, בליין גאברט.

כזכור, רגע לפני שנפתחה העונה, חתכה הקבוצה מצפון פלורידה בצעד מפתיע את מי שהיה הקוורטרבק המוביל שלה בתשע העונות החולפות, דיוויד גרארד. בקבוצה קיוו שמק'קאון, בעונתו השמינית בליגה, יוכל להוביל את ההתקפה לפחות עד שגאברט יבשיל לשחק, תקוות שהתגברו עם הניצחון במחזור הפתיחה על טנסי. המשחק הנוראי של מק'קאון בהפסד לניו יורק ג'טס במחזור האחרון, משחק בו מסר ל-59 יארד בלבד ובנוסף לארבע חטיפות, הוביל את דל ריו לזרוק למערכה את גאברט הצעיר כבר ברבע הרביעי של אותו משחק.

היום, כאמור, כבר הודיעו בג'קסונוויל שמעכשיו גבארט הוא הקוורטרבק הראשון שלהם. "אני אהיה מוכן, אין לי ספק בכך", אמר השחקן, "אנחנו הקוורטרבקים מתכוננים יותר מכל אחד אחר על המגרש".

חדשות נוספות מהליגה: מקורות בפילדלפיה מסרו הבוקר שמייקל ויק צפוי לשחק במחזור הקרוב מול ניו יורק ג'איינטס. ויק ספג זעזוע מוח במהלך ההפסד לאטלנטה בליל ראשון האחרון והוא יצטרך לעבור בדיקה לפני שיוחלט אם הוא כשיר להוביל את האיגלס, אך בפילדלפיה מאמינים כי הוא יוכל לשחק.

ואיך אפשר בלי איזה אירוע ביזארי? סנט לואיס ראמס האשימה היום את שחקני ניו יורק ג'איינטס בזיוף פציעות במשחק בו ניצחו הענקים 16:28 את סאם ברדפורד וחבריו. בראדפורד אמר היום: "הם לא הצליחו להסתדר בהגנה ומישהו מהם צעק 'שמישהו יפול, שמישהו יפול', אז אחד השחקנים פשוט נפל והתחיל להתגלגל כאילו הוא פצוע". השחקנים להם התכוון הקוורטרבק הם הסייפטי דיון גרנט והליינבקר חאקוין וויליאמס, שנפלו בפתאומיות רגע לפני שהחל מהלך נוסף של סנט לואיס. הראמס כבר הודיעו על המקרה להנהלת הליגה, שתבחן את הנושא. בינתיים, נשאיר אתכם עם התמונות המוזרות.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully