וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קסונוויל ג'אגוארס חתכה את דיוויד גרארד

הג'אגוארס ביצעו מהפכה, כששיחררו את הקוורטרבק שלהם בתשע העונות האחרונות. מוס בדרך חזרה לפטריוטס?

דייויד גרארד וג'קסונוויל ג'אגוארס כבר לא. הקוורטרבק השנוי במחלוקת, שבילה את כל תשע עונותיו בליגה במדי ג'קסונוויל, שוחרר אמש (שלישי) מהקבוצה. הצעד החד צדדי שבחרו לעשות בצפון פלורידה מפתיע במיוחד, שכן העונה ממש בפתח ולג'קסונוויל מצפה משחק ביתי מול טנסי טייטאנס כבר ביום ראשון הקרוב.

כעת מי שצפוי לקבל את הסנאפים במשחק הוא לוק מק'קון, שהגיע לפני כשנתיים מטמפה ביי ושיחק בארבעה משחקים בלבד אצל הג'אגוארס. בחירת הסיבוב הראשון בדראפט האחרון, בליין גבארט, הקוורטרבק שהגיע ממיזורי, צפוי לקבל את המושכות לקבוצה ברגע שהוא יהיה מוכן לכך.

כאמור, גרארד מסיים תשע עונות בג'קסונוויל, בהם העמיד מספרים סבירים אם כי לא מרשימים בצורה יוצאת דופן. האכזבה הגדולה בקבוצה הייתה תמיד חוסר היכולת של גרארד להנהיג את הקבוצה ולהצעיד אותה להישגים בבית ה-AFC דרום, שנשלט בשנים האחרונות על ידי אינדיאנפוליס קולטס. גרארד מסיים את תקופתו בקבוצה עם שני ההעפלות לפלייאוף, שתיהן דרך הווילד קארד, מהן השיג ניצחון בודד.

המאמן, ג'ק דל ריו, הגיב על שיחרור השחקן ואמר: "ההחלטה קשורה רק לפוטבול ולא לשום דבר אחר. הצוות המקצועי בראשותי התלבט רבות במהלך קדם העונה, לגבי העמדה הזו ולגבי השחקן הזה ולבסוף לקחנו החלטה".

"לא יפתיע אותי אם רנדי יחזור"

האם רנדי מוס יחזור מהפרישה שלו היישר לזרועותיו של טום בריידי? לאחר שמועות עקשניות בנושא חזרתו למגרשים של מוס, שפרש לאחר סיום העונה החולפת, פנו כלי התקשורת האמריקאיים אל הקוורטרבק של ניו אינגלנד פטריוטס, טום בריידי, על מנת לשמוע את עמדתו בנושא.

כזכור, מוס, שנחשב לאחד מגדולי התופסים אי פעם, שיחק בניו אינגלנד במשך שלוש וחצי עונות ונזרק מהקבוצה במהלך העונה שעברה, במה שנחשד אז כצעד אותו כפה בריידי בשל סיכסוך בין השניים.

כעת בריידי נשמע אחרת לחלוטין והוא בהחלט פותח דלת לחזרה אפשרית של מוס לקבוצה: "זה לא יפתיע אותי, כלום לא מפתיע בליגה הזו. דיברתי עם מוס לפני תחילת מחנה האימונים, אני אוהב אותו והוא אחד מהשחקנים הגדולים איתם יצא לי לשחק. לצערי, אני לא אחראי על קביעת הסגל. אם כן הייתי, הוא בהחלט היה נשאר בקבוצה". כעת נותר לראות עם מאמן הקבוצה, ביל בליצ'יק יבחר להרים את הכפפה ולצרף את מוס לחולייה האווירית שלו, רגע לפני בעיטת הפתיחה של העונה.

עוד חדשות מהליגה: הג'איינטס לא עוצרים ואחרי שאיבדו כבר את טרל תומאס, מרווין אוסטין ובריאן ווית'רספון, שסיימו את העונה בגלל פציעות, כעת מצטרפים אליהם גם צמד הליינבקרים, קלינט סינטים וג'ונתן גוף, שגם הם לא יראו דשא בעונה הקרובה. המכה של הג'איינטס גדולה עוד יותר, שכן כל החמישה הם שחקני הגנה והקו האחורי של ניו יורק נראה דליל יותר ויותר עם כל יום שחולף.

איחוד מרגש בניו אינגלנד, כשדן גרונקובסקי, אחיו של הטייט אנד של הקבוצה רוב, צפוי להצטרף אחרי שנחתך מוקדם יותר השבוע מדנבר. האח השלישי, כריס, הצטרף לאינדיאנפוליס ובהחלט צפוי איחוד משפחתי מעניין בין השלושה, כשהקבוצות ייפגשו ב- 4 בדצמבר.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully