וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה 1:3 את מ.ס. אשדוד

המלאבסים פיגרו עד הדקה ה-83, אבל אז דמארי, מעבי ובן חיים כבשו שלושה שערים דרמטיים וזיכו את קבוצתם בניצחון חוץ

אחרי שלושה משחקים רצופים בהם צברה שבע נקודות ושמרה על רשת נקייה, מ.ס. אשדוד חשבה הערב (רביעי) שהיא בדרך לעוד משחק ללא ספיגה, אלא שבדקה ה-83 הכל השתנה. מכבי פתח תקוה שפיגרה עד אז 1:0, ביצעה מהפך מבריק וניצחה בסופו של דבר 1:3. המלאבסים, להם כבשו בדקות הסיום ניצן דמארי (83), טל מעבי (87) וטל בן חיים (90), העלו את מאזנם ל-10 נקודות. אשדוד נותררה עם שבע.

שתי הקבוצות החלו בעצלתיים וניסו לסכן את השער רק בבעיטות מרחוק, עד הדקה ה-17 בה טל בן חיים מצא עצמו מול אופיר מרציאנו, אך השוער ניצח במאבק. המשחק החלש נמשך לאורך המחצית כולה, כשמריו צארביץ' בעט מרחוק מצד אחד ואילו עידן שריקי ניסה את מזלו אצל המארחים. מחצית עלובה הגיעה לסיומה ללא שערה.

לאחר ההפסקה חזרה מכבי פתח תקוה בהתלהבות, כשבדקה ה-48 שי מימון נגח וסחט הצלה טובה ממרציאנו. בדקה ה-60 הסכר נפרץ, כשהגנת האורחים הרחיקה רע, דוד רביבו השאיר בעקב לניר ביטון, שבעט שטוח אל הרשת מ-20 מטרים. 0:1 למ.ס. אשדוד. המקומיים היו קרובים להגדיל את יתרונם, אבל הבעיטה של שריקי שפשפה את הקורה.

בדקה ה-73 עלה ניצן דמארי כמחליף במכבי פתח תקוה, ואחרי 10 דקות הוא דחק את השוויון לרשת של מרציאנו אחרי כדור חופשי של דני פרדה. בדקה ה-87 שחקן הגנה נוסף, טל מעבי, הפך את התוצאה עם טיל לחיבורים אחרי כדור עומק של ויקטור מרעי. בן חיים המצוין חתם בדקה ה-90 עם השלישי.

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, ניר ביטון, גדי קינדה (עידן שדה, 56), דוד רביבו, עידן שריקי (שי רביבו, 78), רוג'רס קולה (משה בן לולו, 73).

הרכב מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, אסי משיח, תומר אלבז, שי מימון (ניצן דמארי, 73), טל מעבי, ג'סטיס וומפור (דני פרדה, 61), מרואן קבהא, מריו צארביץ', ציון צמח (עומר גולן, 75), ויקטור מרעי, טל בן חיים.

לדף המשחק

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully