וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגייבור: "בטוח שאוכל לעבור מכאן לקבוצות גדולות"

הקשר הניגרי הסביר מדוע החליט להצטרף להפועל ת"א: "מקווה שיראו אותי בליגה האירופית ואוכל לשחק באנגליה או ספרד"

הפועל תל אביב תקווה להמשיך במגמת ההשתפרות שלה הערב (רביעי, 19:45, ספורט1), כשתארח את הפועל באר שבע החלשה. נוסא איגייבור, שיהיה בהרכבו של דרור קשטן, דיבר הבוקר בתקשורת הניגרית והסביר מדוע עבר מקבוצת לילסטרום הנורבגית לסגנית האלופה הישראלית. "אנשים אומרים שלעזוב ליגה גדולה כמו נורבגיה לישראל זה לא התקדמות, אבל אני חושב שקיבלתי החלטה נכונה", בגלל שההצעה שהם הגישו לי היתה טובה וכעת יש לי הזדמנות לשחק בליגה האירופית", אמר איגייבור.

"עבורי זו בסך הכל ההתחלה, לפני שאגיע לדברים טובים יותר בקריירה", הוסיף הקשר הצעיר. "אני בטוח שמישראל אוכל להגיע למועדונים גדולים יותר, ככה שאני לא מתחרט שהגעתי לישראל. אני מקווה שיראו אותי בליגה האירופית ואוכל לעבור לאנגליה, צרפת או ספרד".

איגייבור הוסיף כי הוא מרגיש בטוח לגמרי בישראל למרות המצב הבטחוני, וסימן את החלום הבא שלו - השתתפות במשחקים האולימפיים בלונדון. עוד קודם לכן יצטרך לקבל את השחרור מהפועל תל אביב, אם ברצונו להשתתף במשחקי המוקדמות. "אני רוצה לעזור לניגריה להעפיל לטורניר האולימפי", אמר הקשר, "אבל ההתאחדות הניגרית צריכה לפעול מהר כדי להשיג את השחרור שלי מהקבוצה".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully