וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: נציגי דינמו קייב ודניפרו נחתו, יצפו בטל בן חיים

21.9.2011 / 9:17

נציג מטעם האוקראינית נחת בישראל הלילה, יצפה במשחק מול אשדוד וישוחח עם עמוס לוזון. החלוץ יעזוב כבר בינואר?

אחרי ההתעניינות של דינמו קייב ודנייפרופטרובסק בחלוץ מכבי פתח תקוה טל בן חיים, התברר כי הלילה (בין שלישי לרביעי) נחת בישראל נציג של הקבוצות בכדי לצפות בשחקן במשחק מכבי פתח תקוה הערב מול מ.ס. אשדוד (19:30, אין שידור). ככל הידוע, בארץ שוהה כעת גם נציג נוסף שעובד עם שתי קבוצות מהעיר דונייצק, שחטיור ומטאלורג. במהלך השבוע צפויה שיחה בין עמוס לוזון לבין נציגי הקבוצות, שהביעו עניין לרכוש את החלוץ בחודש ינואר.

"המטרה שלהם היא לבדוק אפשרות לצרף את בן חיים כבר בחודש ינואר. קייב מאוד רצינית", העריך מקורב לעסקה. נשיא מכבי פתח תקוה, עמוס לוזון, הוא זה שהביא את נציגי הקבוצות לישראל. קייב ממוקמת כרגע שניה בליגה באוקראינה ואת הטבלה מובילה שחטיור דונייצק. דניפרו ממוקמת תשיעית בטבלה, אבל מדובר במועדון גדול שמסוגל לשלם סכומי עתק לחלוץ.

הפריחה של בן חיים החלה בעונה האחרונה שלו בקבוצת הנוער של מכבי פתח תקוה, בעונת 2007/8, אז הוא כבש 20 שערי ליגה ו-23 בכל המסגרות. בעונה שאחרי הוא עלה לראשונה לקבוצה הבוגרת וכבש שני שערים בליגה. ב-2009/10 הפך לבורג מרכזי בקבוצה ולשחקן הרכב לגיטימי וכבש תשעה שערי ליגה. בעונה שעברה הוא כבש עשרה שערי ליגה ו-13 בכל המסגרות. במאזנו של החלוץ שער ליגה אחד העונה, נגד מכבי נתניה, ועוד צמד בגביע הטוטו.

שי מימון יערוך בכורה מול מ.ס. אשדוד הערב

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully