וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - מכבי פ"ת: בכורה לשי מימון בהרכב

הבלם שיקבל דקות ראשונות (ד', 19:30) אמר: "חבל שלא קיבלתי את המושכות בחיפה. העזיבו אותי". ויקטור מרעי בספק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מתוך 37 מפגשים בין הקבוצות אשדוד ניצחה רק בשבעה. מאזנה בבית מול הלוזונים: ארבעה ניצחונות מתוך 16. נתון שמתאים לקבוצת תחתית שמתמודדת מול קבוצת צמרת.

* שני ניצחונות הליגה האחרונים של הלוזונים באשדוד הסתיימו בתוצאה זהה: 3:1. אשדוד לא ניצחה את פתח תקוה בביתה מאז ינואר 2006. אז זה נגמר 2:0.

* אשדוד לא הפסידה בביתה בליגה מאז מרץ השנה. ההפסד האחרון שלה היה לבני יהודה. בנוסף, הקבוצה של יוסי מזרחי לא ספגה שער בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה.

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

בקבוצה רוצים להמשיך במומנטום החיובי בו נמצאת הקבוצה בתקופה האחרונה. אחרי שהשיגו שבע נקודות בשלושת המשחקים האחרונים ושמרו על רשת נקיה במשחקים אלו, ינסו השחקנים של יוסי מזרחי לצבור שלוש נקודות נוספות ולהתבסס בחלק העליון של הטבלה, כשהקבוצה תארח מחר במשחק מסקרן את מכבי פתח תקוה שצמודה אליה בטבלה
.
מזרחי תירגל הרכב באימון המסכם אולם לא נראה שיהיו שינויים גדולים מההרכב שפתח בתיקו המאופס בקרית שמונה בשבת שעברה. יאיא פטי וישראל ראש יפתחו בעמדות הבלמים, כאשר אפה אמברוז יתופקד לצידו של ניר ביטון בקישור האחורי. האחים שי ודוד רביבו שפתחו בקישור צפויים להמשיך יחד עם עידן שריקי ורוג'רס קולה, אם כי יש סיכוי שמזרחי יערוך שינוי כזה או אחר כדי לעשות רוטציה בין שחקניו, כשהוא לוקח בחשבון שביום שני תשחק הקבוצה משחק ליגה נוסף נגד בני יהודה ותסגור בכך חמישה משחקי ליגה בתוך תשעה ימים. המגן לואב כיאל חתם לעונה אחת באשדוד. כיאל שיחק בשנה שעברה בבני סכנין, אבל כרטיסו שייך למכבי חיפה שהשאילה אותו לאשדוד.

מכבי פתח תקוה:

מרקו בלבול ייאלץ להסתדר ללא מגן ימני אחרי שאורי אוזן שנפצע בדרבי ייעדר מהמשחק ובסגל שלו מחליף בעמדה, משום שחגי גולדנברג מושבת לשבועיים. בהיעדרם, הבלם תומר אלבז צפוי לשחק כמגן ימני. את מקומו של אלבז במרכז ההגנה ימלא שי מימון, הרכש החדש שעבר ממכבי חיפה ובתום העונה יהיה שחקן חופשי. השחקן ערך הבוקר אימון מלא ותורגל בהרכב לקראת המשחק.

"זה לא נעים שאחרי תקופה כל כך ארוכה שוחררתי. לא עזבתי, אלא העזיבו אותי", אמר מימון לוואלה! ספורט בטרם הצטרף לפתח תקוה. "חבל מאוד שלא קיבלתי את המושכות בקבוצה, יכולתי לתת יותר. מדובר בקבוצת בית שלי, אבל כרגע אני רוצה להתרכז בדרך החדשה שלי. אין לי מושג למה אלישע לוי החליט מה שהחליט, זאת שאלה שקשה לי לענות עליה. במכבי פתח תקוה אראה מה שאני יודע, זה הבית החדש שלי".

בעיה נוספת למאמן נוצרה כשהחלוץ ויקטור מרעי נפצע באימון. אם מרעי לא יפתח, מריו צ'רביץ' יפתח בהרכב. המאמן הקרין קלטת של משחק הדרבי (1:1) ושם דגש על איבודי כדור. בלבול אמר לשחקנים: "לא פתחנו את המשחק טוב כמו שפתחנו נגד נתניה. לדעתי בגלל זה ספגנו את הגול". בהמשך הקרין המאמן קלטת של המשחק בין אשדוד למכבי חיפה. החלוץ עומר גולן שהתאושש לאחרונה מפציעה אמור לפתוח על הספסל. הקשר סבסטיאן סנסוני התבקש למצוא קבוצה אחרת עד יום חמישי ובינתיים הוא מתאמן בחדר הכושר.

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: מרואן קבהא

היחס שמקבל סבסטיאן סנסוני עוד עלול להוליד משהו טוב: הקשר האחורי של מכבי פתח תקוה מוכיח העונה שהמועדון ממשיך לייצר שחקני מפתח בעמדות קריטיות. עד היום התבסס המועדון בעיקר על זרים ונראה שמאז העזיבה של סולי צמח לא גדל במועדון שחקן פייטר, שלוקח הפסדים ללב. בינתיים, ההפסד של סנסוני הוא הניצחון הגדול של קבהא.

מ.ס. אשדוד: ניר ביטון

הקשר הצעיר והמוכשר, מסתמן כאחד השחקנים המובילים באשדוד בשנים הקרובות. העונה, לצידו של אפה אמברוז שמתופקד בקישור האחורי, מגלה ביטון יכולת מצויינת ולא בכדי הוא הפך להיות הקפטן של הנבחרת הצעירה. אם ביטון יצליח להתמיד ביכולתו הגבוהה, אין ספק שאשדוד תהיה רק התחנה הראשונה בקריירה שלו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, ניר ביטון, שי רביבו (עידן שדה), דוד רביבו, עידן שריקי, רוג'רס קולה.

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, תומר אלבז, ניצן דמארי, שי מימון, טל מעבי, ג'סטיס וומפור, מרואן קבהא, דני פרדה, מריו צארביץ' (ויקטור מרעי), ציון צמח, טל בן חיים.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully