וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר פיטרה את ג'אן פיירו גאספריני

אחרי ההפסד המביך לנובארה, בהנהלת המועדון החליטו שהגיע הזמן לזעזוע. קלאודיו ראניירי המועמד להחליפו, גם פיגו הוזכר

פתיחת העונה הנוראית של אינטר שברה אמש (שלישי) שיאים, כאשר הנראזורי הושפלו 3:1 מול העולה החדשה נובארה, ורשמו הפסד שלישי בשלושת מחזורי הפתיחה. בעקבות התוצאה הזאת, פוטר היום (רביעי) מתפקידו מאמן הקבוצה ג'אן פיירו גאספיריני. נשיא המועדון מאסימו מוראטי רמז על המהלך כבר בתום המשחק כשנשאל לגבי עתידו של גאספריני ואמר: אחליט במהלך הלילה". מחליפיו הזמניים של גאספריני באינטר יהיו דניאלה ברנזאני וג'וזפה בארזי. לפי דיווחים שונים באיטליה, המועמד העיקרי כרגע לתפקיד המאמן הוא קלאודיו ראניירי. שמות אחרים שהוזכרו הם של לואיש פיגו, וולטר זנגה ודליו רוסי.

גאספריני (53) החל את קריירת האימון שלו בקרוטונה הקטנה וב-2006 עבר לגנואה, שם למעשה נכנס לתודעה האיטלקית, כאשר כבר בעונתו הראשונה השיב את הקבוצה לליגה העליונה. ב-2008/09 הצעיד את גנואה למקום החמישי ולהשתתפות בליגה האירופית, כאשר סגנון משחק התקפי הפך אותו לאחד המאמנים המוערכים באיטליה. ב-24 ביוני מונה למאמן הנראזורי והחליף בתפקיד את לאונרדו.

עוד לפני פיטוריו, גאספריני נשמע פשוט שבור אחרי ההפסד המביך ואמר: "זו היתה הופעה איומה שלנו. חשבנו שאפשר לשחק בצורה קצת יותר התקפית, אבל בכל פעם שיצאנו קדימה הם הביכו אותנו מאחור. זו היתה סטירה גדולה לפנים, וברור לגמרי שיש לנו בעיות. אני מקווה שהעתיד יהיה אחר, אבל זה תלוי בהרבה דברים. כרגע אני במצב קשה ואנסה לצאת ממנו".

מנגד, המאמן המנצח אטיליו טסר הודה בסיום: "למען האמת, לא ציפיתי שננצח. הניצחון הזה הגיע לנו, נלחמו כמו שצריך וזה נותן לנו הרבה ביטחון. קצת חבר לי על גאספריני, אני מכבד אותו, כי הקבוצות שלו תמיד משחקות כדורגל טוב".

הערב: מילאן מארחת את אודינזה (21:45, ספורט 2)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully