וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאור מליקסון רוצה לשחק בנבחרת פולין"

נשיא ההתאחדות הפולנית טוען שקשרה של ויסלה השתכנע להעדיף את פולין על פני ישראל: "זה עניין של זמן עד שנזמן אותו"

התקשורת הפולנית מדווחת הערב (שלישי) שמאור מליקסון, המחזיק בדרכון פולני, הביע את רצונו לשחק עבור נבחרת פולין. נשיא ההתאחדות הפולנית, גז'גוז' לאטו, אישר את הדיווחים ואמר: "בשיחה איתי מאור הביע רצון עז לשחק במדי פולין. אני חושב שזימונו לנבחרת הוא רק עניין של זמן".

הקשר הישראלי, שזוכה לאין סוף מחמאות מאז שהגיע לוויסלה קרקוב בינואר האחרון והפך לאחד מהשחקנים הטובים בליגה הפולנית, כבר רמז בעבר שהוא מעוניין לשחק רק בנבחרת ישראל, אבל הפולנים מתעקשים שבימים הקרובים הוא יתחייב לנבחרת הפולנית ויהנה בקיץ הבא מהבמה של לשחק ביורו 2012.

כזכור, בחודשים האחרונים דחקה התקשורת המקומית במאמן פרנטישק סמודה לזמן את מליקסון למשחק רשמי וציינה שנותר לו זמן קצר מכיוון שאם מליקסון ישחק במשחק רשמי עם נבחרת ישראל, הוא לא יוכל להיות מוזמן לנבחרת אחרת. בנבחרת פולין כבר משחק לודוביק אוברניאק שנולד וחי בצרפת. לאחרונה זומן גם יוג'ין פולנסקי הגרמני ודמיאן פרקיס הצרפתי - שניהם בעלי שורשים פולניים.

רק לפני חודש התייחס מליקסון לנושא ואמר: "פולין היא מדינה מיוחדת ויקרה מאוד ללבי, אמא שלי נולדה כאן ויש לי גם אזרחות פולנית, אך אני לא רואה אפשרות שאשחק בנבחרת פולין".

איך הפך מליקסון לאליל בפולין?

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully