וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: ברק נתניה ניצחה 72:80 את חימיק יוז'ני

20.9.2011 / 22:39

הקבוצה של פרנקו סגרה את מחנה האימונים בטעם טוב, יהוא אורלנד בלט עם 19 נקודות. המאמן: "מרוצה מאוד מההכנה שלנו"

ברק נתניה ניצחה הערב (שלישי) 72:80 את חימיק יוז'ני האוקראינית. משחק הניצחון היווה סיום מתוק למסע ההכנה לקראת עונת המשחקים הקרובה בליגת העל. היהלומים, שעדיין רחוקים מכושר משחק מלא, משתפרים ממשחק למשחק והקבוצה מראה שיפור רב מפתיחת האימונים שלפני שבועיים. הצוות המקצועי מרוצה מהחיבור הטוב בין השחקנים ומשטף המשחק.

מאמן נתניה דני פרנקו אמר לאחר המשחק: "בחרנו להתמודד עם קבוצות בכירות ברמה האירופאית. היה ברור לנו שרמת המוכנות של היריבות מבחינה מקצועית וגופנית מתקדמת בהרבה משלנו. המטרות שלנו היו: גיבוש השחקנים מיחידים ליחידה/קבוצה בתנאים מבודדים מהסביבה הטבעית שלהם, התמודדות מול יריבות ברמה גבוהה על מנת לבדוק את הצרכים העתידיים שלנו (מבחינת צרוף זר נוסף ואחרון לקבוצה), בכדי לשאוף להישגיות ומצוינות.

"אני לא מאמין בדרך של לנצח ב20-30 הפרש יריבה מהליגה הלאומית, זה לא נותן שום אומדן ליכולת לטעמי. זהו המחנה אימון/טורניר ראשון ואחרון שלנו. את ההכנה המעשית נקיים בביתנו בנתניה.

"אני מרוצה מאוד מההכנה הקצרה שהייתה לנו עד כה. אמנם לא ניצחנו בטורניר, אבל הצגנו יכולת נהדרת על אף חוסר התאום שאופייני לשלב בו אנו נמצאים בתקופת ההכנה. בנינו קבוצה מהירה ואטרקטיבית שיש לה יכולת קליעה טובה ושחקנים אטרקטיביים שאין לי ספק שהקהל החם והאוהד שלנו ייהנה מאד לראות. בהתחשב בעובדה שיש לנו עוד למעלה מחודש עד למשחק הליגה הראשון שלנו, אנחנו בהחלט יכולים להיות מרוצים מהתלכיד האנושי שבנינו בקבוצה".

הרבו לקלוע לנתניה: יהוא אורלנד 19 נקודות, בריאן אוסברי 18 ו9 ריבאונדים, ג'רום רנדל 16, אדריאן בנקס 13, ערן אסנטי 6. לחימיק: מגי וזבדסקי 12 כל אחד.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully