וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון/הרצליה: מחפשים מחליף לבן רייס

20.9.2011 / 16:58

בקבוצה מתכוונים לאתר שחקן בימים הקרובים. כרגע נוטים לקדם את תום חבקין הצעיר. ברביעי: משחק אימון חגיגי מול אולם

בני השרון/הרצליה ספגה מכה קשה בשבוע שעבר עם ההודעה על פציעתו של הגארד בן רייס שקרע את הרצועה הצולבת בברכו וכן את המיניסקוס ולמעשה גמר את העונה. מאז הידיעה מנסים המאמן רועי חגאי והיו"ר אלדד אקוניס לאתר שחקן שיחליף את רייס, כשהכוונה הראשונית היא לאפשר לגארד-פורוורד הצעיר תום חבקין, שחזר השנה לקבוצה, לקבל דקות רבות יותר. לקבוצה הוצעו מספר שחקנים ללא קבוצה, ביניהם ג'רון רוברטס ואור איתן, אך בשלב זה טרם התקבלה החלטה איזה שחקן לצרף. בכל מקרה בקבוצה מתכוונים לעשות זאת כבר בימים הקרובים.

בינתיים בקבוצה ממשיכים באימונים, כשהמאמן רועי חגאי מרוצה מאוד מהשתלבותם של הזרים לייסדריוס דאן, טוויטי קארטר, דלרוי ג'יימס והרכש החדש טרבור בוקר, שכזכור הגיע לקבוצה רק בשבוע שעבר לזמן השביתה ב-NBA. בוקר הספיק להרשים במשחק האימון מול מ.כ הבקעה, כשהוא מנצל את היכולת הפיזית המרשימה שלו ליצור יתרון על פני שחקני היריבה. בקבוצה מודעים לכך שבוקר עשוי לעזוב עוד במהלך העונה, אך היו"ר אלדד אקוניס סיפר בשבוע שעבר שטרם בחן מועמדים להחליף את בוקר במידת הצורך.

בני השרון תקיים מחר (רביעי, 19:00) משחק אימון חגיגי לפתיחת העונה באולם היובל בהרצליה כשתארח את קבוצת אולם הגרמנית, בה משחקים בין היתר האמריקאים אייזיאה סוואן וג'ון בראיינט ורכז הסגל המורחב של נבחרת גרמניה פר גונת'ר. הכניסה למשחק הינה חופשית.

בן רייס סיים את העונה

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully