וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאג פוטבול: מדליית כסף לנשים באליפות אירופה

טורניר מוצלח של הנשים הסתיים בהפסד בגמר לאוסטריה 31:12. רק ניצחון אחד לגברים, שהודחו ברבע הגמר על ידי דנמרק

באליפות אירופה בפלאג פוטבול שנערכה בסוף שבוע האחרון בצרפת, זכתה נבחרת הנשים של ישראל במקום השני. שבע נבחרות התחרו על הגביע בתונון לה-בן, על הגבול עם שוויץ. בשלב הבתים ישראל סיימה במקום הראשון, כשהמשחק הראשון מול דנמרק הסתיים ב-19:19, במשחק השני גברה הנבחרת על הנבחרת המקומית החזקה 12:19 וכאשר הצרפתיות גברו על הדניות, ראשות הבית הובטחה לישראל. בבית המקביל התחרו אוסטריה, גרמניה, איטליה ושבדיה. האוסטריות סיימו במקום הראשון והגרמניות במקום השני.

בחצי הגמר ישראל הציגה משחק הגנה משובח וסיימה עם ניצחון 12:27. בגמר פגשו הישראליות את הנבחרת הפייבוריטית מאוסטריה, אבל בפעם הראשונה באליפות לא הראו יכולת טובה והפסידו 31:12. למרות האכזבה מהגמר, זוהי התוצאה הטובה ביותר שהשיגה נבחרת הנשים בתחרות גדולה.

נבחרת הגברים לא זכתה לאותה הצלחה. בשלב הבתים היא הפסידה בשלושת המשחקים הראשונים לאיטליה, אוסטריה וצרפת. הניצחון היחיד בבית בא על חשבון ספרד, מה שהקנה לנו מקום ברבע הגמר, שם פגשו הישראלים את האלופים שבדרך מדנמרק והפסידו 27:7. בשנה הבאה יסעו הנבחרות לשבדיה לאליפות העולם, כשישראל תארח את האליפות שתתקיים ב-2014.

ענף הפוטבול חבר בהתאחדות "אילת", הארגון היציג של 30 ענפי הספורט שאינם אולימפיים, הנתמך על ידי משרד התרבות והספורט. כארגון גג, מייצגת התאחדות "אילת" אלפי ספורטאים בכל רחבי הארץ. רבים מהם מגיעים להישגים מרשימים בזירה הבינלאומית. בשנים האחרונות הביאו ספורטאי "אילת" עשרות מדליות לישראל, ובין היתר ניתן לציין את אליפות העולם בקיק בוקסינג, בסקי מים, בברידג' ובכדורת, אליפות אירופה בסקווש, אמנויות לחימה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully