וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אן פיירו גספריני: "אינטר תמיד מושכת ביקורת קשה"

מאמן הנראזורי מתכונן למשחק הליגה בנובארה (21:45), ולא מרוצה מהביקורות: "הגיע לנו להוציא יותר מהמשחקים האחרים"

בכל אירופה ישחקו כדורגל באמצע השבוע, ובאיטליה ייפתח המחזור השלישי בסריה A, במשחק בו תארח העולה החדשה נובארה את אינטר. שתי הקבוצות מגיעות למשחק עם אותו מספר נקודות ועם יחס שערים זהה (4:3).

אלא שבעוד שאצל הביאנקואזורי, להם זו העונה הראשונה בליגה האיטלקית הבכירה אחרי הפסקה של 55 שנה, הסטטיסטיקה הזו לא מדירה שינה, באינטר, שגם הפסידה בשבוע שעבר בבית לטרבזונספור בליגת האלופות, מדובר בבעיה די רצינית.

"אני יודע שתוצאות הן הדבר הכי חשוב, אבל הגיע לנו יותר במשחקים האחרונים, בטח לפי מה שהשקענו. היו טעויות שופטים שהשפיעו מאוד על המשחק. אנחנו לא חושבים שהיה משהו לא כשר", אמר מאמן אינטר ג'אן פיירו גאספריני, אבל גם הוא יודע שיש בעיות: "כמובן שאנחנו מודעים לבעיות בסגל שלנו, אבל האמת היא שאינטר תמיד מושכת ביקורת הרבה יותר קשה ורעה (מקבוצות אחרות)".

העניין העיקרי ממנו חושש גספריני לקראת המשחק בנובארה, הוא דווקא המשטח הסינטתי באצטדיון סילביו פיולה: "אני לא אוהב את זה, אני תמיד מעדיף דשא טבעי, אבל אנחנו צריכים להתרגל לעניין. אין לנו זמן להתאמן באופן ספציפי למגרש, אבל זה לא משנה. אנחנו צריכים לנצח, ונובארה תבוא בהתלהבות למשחק הראשון שלה בבית, ככה שמדובר במוקש עבורנו".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully