וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אומנותית: פתיחה מצוינת לריבקין באליפות העולם

הישראלית המועמדת להשגת הקריטריון, סיימה את תרגיל החישוק במקום השני מתוך 61 מתעמלות. פילנובסקי מדורגת 14

לפתיחה טובה מזו באליפות העולם בהתעמלות אומנותית קשה היה לייחל. אליפות העולם בהתעמלות אומנותית הנערכת במונפלייה יצאה אמש (שני) לדרך, זו התחרות הראשונה בה יכולות המתעמלות הישראליות להשיג את הקריטריון למשחקים האולימפיים בלונדון.

האליפות נפתחה בקטגוריית היחידות בתרגילי החישוק והכדור. הישראליות, נטע ריבקין ו-ויקטוריה (טורי) פילנובסקי התחרו עם החישוק. ריבקין, המועמדת הבכירה להשגת הקריטריון, פתחה מצוין כשהשיגה 27.800 נקודות ומדורגת במקום השני, נכון לעכשיו, מתוך 61 מתעמלות שביצעו את התרגיל.

אלייה גראייבה מאזרבייג'אן היא היחידה שמקדימה את ריבקין עם 28.175 נקודות. הישראלית ביצעה תרגיל ברמת קושי של 9.350 נקודות, זכתה ל-9.300 על הצד האומנותי ו-9.150 על הביצוע. פילנובסקי הצעירה, עבורה זו השתתפות בכורה באליפות העולם לבוגרות, סיימה את התרגיל עם 25.275 נקודות והיא מדורגת במקום ה-14.

לאחר שכל 123 המתעמלות המשתתפות באליפות, בקטגוריית היחידות, ביצעו היום תרגיל חישוק וכדור, בסיכום הניקוד ריבקין מדורגת במקום השישי. המובילה הבלתי מעורערת היא יבגניה קנאייבה הרוסייה שקיבלה 29.275 בתרגיל הכדור. אחריה מדורגת רוסייה נוספת, דריה קונדקובה עם 29.000 נקודות. גראייבה האזרית מדורגת שלישית בדירוג הקרב-רב, לפני שתי הבלארוסיות, צ'רקשינה וסטאניוטה שמדורגות לפני ריבקין בהתאמה.

היום תתחרנה הישראליות בתרגיל הכדור, ולאחר מכן יתקיימו הגמרים בשני המכשירים הללו. ביום רביעי וחמישי יתקיימו תרגילי הסרט והאלות והגמרים, אז נדע גם מי מהישראליות הצליחו להבטיח את מקומן במשחקים האולימפיים בלונדון כבר בתחרות הקריטריון הראשונה.

ביום שישי תתקיים תחרות הגמר בקטגוריית הקרב-רב, והחל משבת תתחיל התחרות הקבוצתית, בה תנסה הנבחרת הישראלית לסיים בין שש הנבחרות העליונות על מנת להשיג את הקריטריון האולימפי. לאלו שלא יצליחו להשיג את הקריטריון למשחקי לונדון תינתן הזדמנות נוספת בינואר, בתחרות המבחן השנייה והאחרונה בלונדון.

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully