וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוטיטו דחה את התפטרות רייה, שישקול שוב את עתידו

נשיא לאציו לא קיבל את רצון המאמן לעזוב: "הוא רק הביע אכזבה מכך שהעיר לא אוהבת אותו", אלא שרייה עדיין לא מסופק

נשיא לאציו קלאודיו לוטיטו אישר כי הוא אינו קיבל את התפטרותו של מאמן הקבוצה אדי רייה. המאמן כבר אמר שהוא לא מרוצה לאחר שהאוהדים שרקו לו בוז בעקבות ההפסד הביתי באולימפיקו 2:1 לגנואה ביום ראשון האחרון. רייה נפגש עם לוטיטו במשך שעה אמש (שני), בעוד שעוזרו נטל את הפיקוד על אימון הקבוצה.

"זה נכון", חשף לוטיטו בפני סקיי ספורט איטליה. "לא קיבלתי את התפטרותו של רייה ואני לא נותן לו ללכת. כל עוד אני הוא הנשיא של לאציו, אי אפשר יהיה לגעת במאמן. רייה רק רצה להביע את האכזבה שלו שהעיר לא אוהבת אותו.

"הוא מאוד מאוכזב מהאווירה השלילית שנוצרה סביבו למרות שהוא אחד שעשה כל כך הרבה עבור לאציו", הוסיף הבעלים של המועדון מעיר הבירה האיטלקית. "אני רוצה לאחד את כל השחקנים סביבו. נפתח דף חדש החל מיום רביעי נגד צ'זנה".

ברשת החדשות אף מדווחים שלוטיטו ביקש מחלק מהשחקנים להביע את תמיכתם במאמן, כדי שזה ירגיש רצוי, אבל דיווחים מסויימים טוענים שראייה עדיין לא מסופק. נראה שרייה ביקש עוד זמן מלוטיטו כדי לחשוב על העניין, כאשר הוא אמור לכנס מסיבת עיתונאים ולהודיע את החלטתו הסופית.

באיטליה כבר העלו מספר שמות כאופציה להחליף את המאמן של התכולים, ביניהם ג'יג'י דל נרי, פסקואלה מרינו, רוברטו דונאדוני ואפילו מאמנה לשעבר של אינטר, רפא בניטז.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully