וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: הפסד שלישי ברציפות למאיורקה

אוואט ספג פעמיים בהפסד 2:0 לויאריאל, תומר חמד לא שותף. אוסאסונה התאוששה מהתבוסה לברצלונה עם 0:0 מול סביליה

המחזור החמישי בלה ליגה נפתח הערב (שלישי) עם שלושה משחקים. במוקד, מאיורקה רשמה הפסד שלישי ברציפות עם 2:0 לויאריאל. סביליה, שעדיין לא הפסידה העונה, הסתפקה ב-0:0 עם אוסאסונה שהתאוששה מהשמינייה שחטפה מברצלונה בשבת. סוסיאדד חזרה מגראנדה עם ניצחון 0:1.

ויאריאל - מאיורקה 0:2

פתיחת העונה האיומה של ויאריאל נתנה למאיורקה את התקווה לניצחון ראשון במדירגאל מאז 2003, אבל הצוללת הצהובה התעשתה ולא התקשתה להשיג סוף סוף ניצחון ראשון העונה. כבר בדקה השמינית השיגו המקומיים את היתרון כשחוזה קטאלה שלח כדור עומק לג'וזפה רוסי, אליו יצא דודו אוואט עד קצה הרחבה, ואיפשר לחלוץ האיטלקי לבעוט אלכסונית פנימה לשער החשוף.

בדקה ה-52 הגיע השני של ויאריאל, כשעוד כדור עומק, הפעם של בורחה ואלרו, חדר את ההגנה של מאיורקה, והותיר את נילמאר באחד על אחד מול אוואט. הברזילאי לא התבלבל וחלף על פני השוער הישראלי בדרך לשער השני. תומר חמד נכלל בסגל מאיורקה למשחק אך לא שותף.

אוסאסונה - סביליה 0:0

במשחק שקול נפגשו סביליה, שניצחה בשבוע שעבר את סוסיאדד, מול הקבוצה שברצלונה פירקה במחזור הקודם, אוסאסונה (8:0). עוד לפני המשחק הזהיר מאמן סביליה מרסלינו מהקבוצה הפגועה מפמפלונה, והוא צדק.

שחקני אוסאסונה לא הפסיקו לאיים על השער של חאבי ואראס, ופעם אחר פעם החטיאו את המסגרת, כשהשופט עוד פיספס נגיעת יד ברורה של שחקני סביליה ברחבה. בדקה ה-80 עוד חשבו באוסאסונה שהם יצליחו לנצח, אחרי נגיחה של קיקה סולה שנכנסה פנימה, אבל השופט ביטל את השער בטענת נבדל ואוסאסונה החזירה לעצמה חלק מהכבוד שאבד במחזור הקודם.

גרנאדה - סוסיאדד 1:0

במשחק נוסף שהתקיים היום ניצחה ריאל סוסיאדד את גרנאדה משער של דניאל אסטרדה (64), במשחק שהתאפיין בעיקר בעבירות וכרטיסים צהובים - 16 עבירות לכל קבוצה, שבעה צהובים במצטבר.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully