וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי הנס: "הבונדסליגה - הליגה החזקה בעולם"

נשיא באיירן מינכן לא מתלהב מהליגה הספרדית ועוקף את הפרמיירליג האנגלית: "את האיטלקית מזמן השארנו מאחור"

נשיא באיירן מינכן, אולי הנס, מאמין גדול בליגה הגרמנית. הבונדסליגה, שעקפה בשנים האחרונות את הליגה האיטלקית במפעלים האירופאים השונים, מדורגת כרגע במקום השלישי באירופה, מאחורי הליגה הספרדית והאנגלית, אך לדעת הנס אין לזלזל בליגה הגרמנית.

"אנו כרגע במקום השני מאחורי ספרד", אמר ל"בילד" הגרמני, "את איטליה מזמן השארנו מאחור, את אנגליה אנחנו בדיוק עומדים להשאיר מאחור". הנשיא השנוי במחלוקת אף הוסיף ואמר כי בשל האיכות הגבוהה בכל הקבוצות והעומק בליגה "הייתי מחשיב את הבונדסליגה, אפילו היום, בתור הליגה החזקה בכל העולם".

אמנם עברו כבר עשר שנים מאז קבוצה גרמנית זכתה בליגת האלופות (באיירן מינכן ב-2001), אך בשנתיים האחרונות הגיעו שתי קבוצות גרמניות לגמר וחצי הגמר של המפעל היוקרתי - באיירן מינכן לגמר 2010 ושאלקה לחצי הגמר ב-2011.

הנס לא הסתפק רק בשיחה על כדורגל, ודיבר גם על ההשלכות הכלכליות של התרסקות יוון: "אנו הגרמנים חייבים להודות שזו הייתה טעות להכניס את יוון לאיחוד האירופי, אבל הטעות כבר נעשתה, וכעת אנו צריכים להגיע להסכמה על פיתרון לבעיה. ואני אומר שזו לא בעיה גדולה. 350 מיליארד יורו להצלת יוון הם כסף קטן בשביל אירופה. מאז נפילת החומה, לפני 20 שנה, גרמניה השיגה 2 טריליון יורו לבדה בכדי להגיע לאינטגרציה עם מזרח גרמניה".

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully