וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי חיפה הפסידה 84:81 לאולם הגרמנית

הירוקים כבר הובילו ב-20 הפרש, אך נכנעו לאחר ההארכה. גלבוע/ גליל גברה 93:85 על הפועל חולון וזכתה בטורניר בנדל

קבוצות ליגת העל בכדורסל ממשיכות להתכונן לקראת פתיחתה של העונה, בעוד כחודש והיום (שני) קיימו שלוש מהן משחקי אימון. במשחק שנערך באולם בנתניה, התמודדה מכבי חיפה מול קבוצת אולם הגרמנית, שסיימה את העונה שעברה במקום ה-14 בליגה בארצה. במשחק, הצליחו הגרמנים להפוך פיגור בין 20 נקודות בפתיחת המחצית השנייה, לניצחון 81:84, לאחר הארכה.

האורחים פתחו חזק ועלו ל-2:9 מהיר, אלא שמאותו רגע חיפה השתלטה על הפרקט ורצה עד יתרון 15 בהפסקה, 30:45, כשהזר שון ויליאמס וחבריו מציגים כדורסל מהנה. זר אחר, טיילר וילקרסון, לא חזר למגרש במחצית השנייה, לאחר שנפגע בקרסולו ומאותו רגע, כבה משהו בחיפאים, שאיפשרו לגרמנים לחזור למשחק. אולם עלתה ליתרון שש, כשעל השעון נותרו שתי דקות בלבד, אך שלשה של קרלוס פאוול ומתפרצת של ויליאמס, שלחו את המשחק להארכה, שם כבר נגמר לירוקים כל החמצן והאורחים, שמתחילים את הליגה בארצם בעוד כמה ימים, ניצלו את הכושר העדיף בו הם נמצאים והשיגו את הניצחון.

לחיפה: שון ויליאמס 17 נקודות ו-21 ריבאונדים, ג'רמי וייז 19 נקודות, אבי בן שימול 15 נקודות ו-7 אסיסטים, סילבן לנדסברג 13 נקודות, קרלוס פאוול 8 נקודות, טיילר וילקרסון 7 נקודות ודניאל איידן 2 נקודות.

במשחק נוסף שנערך היום, במסגרת טורניר בנדל השנתי המתקיים באולם בצמח, נפגשו סגנית האלופה גלבוע/גליל והקבוצה הכי מעניינת הקיץ בכדורסל הישראלי, הפועל חולון של פיני גרשון ודן שמיר. כנראה שבחולון עוד לא ממש מוכנים לפתיחת העונה עמוסת הציפיות שעומדת לפניהם והם הפסידו במשחק 85:93.

את גלבוע/גליל הובילו קורטני פלס עם 20 נקודות, צ'ייסון אלן עם 19, עידו קוז'יקרו שתרם 13 וג'וזף ג'ונס שהוסיף 10. לחולון קלעו רון לואיס עם 25, טזמין מיצ'ל עם 20, בריאנט דאנסטון עם 19 ומורן רוט שהוסיף 7 משלו. דן גרונפלד לא שיחק בשורות חולון. גלבוע/גליל יוצאת כעת לטורניר הכנה בבאמברג שבגרמניה, שם תפגוש את האלופה המקומית, באיירן מינכן ואת גראן קנריה מספרד.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully