וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: הפועל כפר סבא ניצחה 0:2 את נצרת עילית

הקבוצה מהשרון, עדיין בלי מאמן, שבה לתמונת העלייה. תיקו 3:3סוער בין נס ציונה להפועל ירושלים, ניצחון להפועל רמת גן

שישה משחקים במחזור הרביעי במסגרת גביע הטוטו של הליגה הלאומית נערכו היום (שני). קבוצות הליגה השנייה נטלו הפסקה ממשחקי הליגה, הנמצאים אף הם לאחר ארבעה מחזורים והתפנו אל תחילת הסיבוב השני במפעל השלישי בחשיבותו בישראל.

בית א':

הפועל כפר סבא, עדיין בלי מאמן חדש בעקבות התפטרותו של גיא עזורי, גברה 0:2 על הפועל נצרת עילית. שתי הקבוצות חוו פתיחה רעה של העונה בליגה והיום כפר סבא אולי עשתה צעד ראשון ליציאה מהמשבר כששערים של מנואלו בלסטלר (29) ואריק ניירקו (90) הקנו לה את הניצחון הביתי. במשחק נוסף בבית, מכבי אום אל פאחם סיימה למכבי אחי נצרת את המאזן המושלם במפעל, כשהביסה אותה 0:3. אחמד נהיה בדקה ה-2 ותאמר טאטור בדקה ה-12 סגרו עניין בזריזות. יובל שאוט השלים את הניצחון בדקה ה-56.אחי נצרת עדיין מובילה את הבית עם תשע נקודות, כשאחריה אום אל פאחם עם שבע וכפר סבא עם ארבע. שתי האחרונות יפגשו במחזור הבא בקרב על העלייה לרבע הגמר.

בית ב':

משחק אחד בלבד נערך בבית הזה ואיזה דרמטי הוא היה. פנדל של קובי סוויסה מהפועל הרצליה, ממש בדקה ה-90, העניק לקבוצתו את הניצחון על הפועל רעננה ושלח אותה באופן מעשי אל רבע הגמר. להרצליה יש עשר נקודות, כשיריבתה העירונית מכבי, נמצאת במקום השני עם חמש נקודות ומשחק חסר ואילו רעננה עם ארבע נקודות בלבד במקום השלישי.

בית ג':

משחק אחד בלבד נערך גם בבית ג' ובו הפועל רמת גן ניצחה בחוץ 0:1 את עירוני בת ים מוליכת הליגה הלאומית, משער של מאמדו צ'אם בדקה ה-68. כמו במקרה של הפועל הרצליה, גם כאן הניצחון נתן לאורדונים את הכרטיס לרבע הגמר כשהם מובילים את הבית עם עשר נקודות מארבעה משחקים. לבת ים השנייה יש ארבע נקודות ואילו לבית"ר רמלה תל אביב והכח עמידר רמת גן, שישלימו את המחזור עם משחק ביניהן יש שתי נקודות ומשחק חסר.

בית ד':

סקציה נס ציונה והפועל ירושלים סיפקו לנו משחק סוער ומלא באירועים כשסיימו בתיקו 3:3. שגיא יוסף העלה את הירושלמים ליתרון כבר בדקה ה-15, אולם הסקציה הגיבה עם שלישייה בתוך עשר דקות בלבד, מרגלי סהר לוי (20), מאור אסור הכישרוני (25) וג'ורג' אקירמי (30) וירדה למחצית ביתרון 1:3 מבטיח. ירושלים, שעשתה שלוש תוצאות תיקו בארבעת משחקי הליגה שלה, הצליחה להשוות גם כאן משער של ליעד עובד בדקה ה-70 ושוויון דרמטי של יוסי ביטון בדקה האחרונה. התיקו הספיק לשתי הקבוצות, שמעפילות יחד לשלב הבא. במשחק נוסף נפרדו מכבי באר שבע והפועל אשקלון בתיקו 1:1. דניאל אונגר כבש לאשקלון בדקה ה-51, פיראס עווד השווה כעבור שש דקות.

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully