וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת מחזור בליגות הנמוכות: עוד קרב חשוב לקטמון

22.9.2011 / 16:05

אחרי הניצחונות הקודמים, הירושלמים פוגשים את קרית מלאכי, שנראית טוב עם פדידה. ומה המטרה הבאה של אחווה בני מנדא?

מכבי צור שלום – עירוני טבריה (שישי, 14:30, צור שלום)

נכון, זה רק קרב קצוות, אבל עירוני טבריה יודעת שזה בדיוק המקום שאסור לה למעוד בו. אחרי שהשיגה מאזן של 1:11 בסיום שני משחקי ליגה, השחקנים של אלדד שביט מתייצבים למפגש מול היריבה שעדיין לא לקחה נקודות העונה ואפילו לא הבקיעה שער. הטבריינים נחושים השנה להגיע ללאומית אחרי שבשנה שעברה הם עפו בתחילת שלב הפלייאוף ונשארו בחוץ. בינתיים נראה שמי שמחזיק חזק את טבריה בצמרת הוא החלוץ אבי עמר, שהבקיע העונה חמישה שערים, כשבעונה שעברה הוא סיים עם 11 שערי ליגה במהלך כל העונה. צור שלום, שסיימה את העונה שעברה במרכז הטבלה, תנסה השנה בעיקר לשרוד, כשגם צירופם של מספר שחקנים צעירים, בהם בנתי תורג'מן, אביב אוליו, אלמוג כהן, רותם בנסל טרם הוכיח את עצמו. ביום שישי יש לו הזדמנות טובה להראות שההימור עליהם היה נכון.

מכבי קרית מלאכי – הפועל קטמון (שישי, 14:30, קרית מלאכי)

מי שלא תשאלו בוודאי יגיד לכם שמלבד קטמון ומכבי קביליו יפו, מי שרצה השנה במאבק על העלייה לליגה הלאומית היא מכבי קרית מלאכי. לפחות מבחינת התוצאות עד עכשיו נראה שזה הרבה יותר מסתם הצהרת כוונות. הקבוצה של הראל מלכה פתחה בצורה טובה יחסית את העונה, למרות שקטמון היא זו שמגיעה למשחק החשוב עם מאזן נקודות מלא. הקבוצה הדרומית נתקלה במכבי קביליו יפו בעונה שעברה בפלייאוף, מה שמנע ממנה להמשיך הלאה, אבל העונה היא הרבה יותר נחושה לעשות את זה. באמצע השבוע שער של חנן פדידה, שגם הספיק להחמיץ פנדל, הספיק נגד הפועל ערד, אבל ברור לכולם בקריה שמול קטמון זה הולך להיות עסק אחר. הירושלמים מתייצבים גם הם במומנטום מצוין אחרי הניצחונות על יפו ונתיבות, ואין ספק שאנחנו הולכים לקבל מותחן מהסרטים שאמור להכריע מי מהשתיים נמצאת בכושר יותר טוב.

הפועל סכנין – מ.כ. אחווה בני מנדא (שישי, 15:00, סכנין)

אחרי שהוציאו את הילאל מוסא להפועל ראשון לציון ואת חאתם עבד אלחמיד למ.ס. אשדוד, בני מנדא ממשיכה גם השנה במאמצים שלה לזכות בכרטיס לליגה א'. האדם הכל יכול בקבוצה הוא עאדל עזאם, שהוא מנהל מחלקת הספורט בכפר, חבר הנהלה, מוגדר גם כחובש באתר ההתאחדות, ואם זה לא מספיק יש לו עוד איזה תפקיד קטנטן: מאמן הקבוצה. אפשר אולי לצחוק עד מחר, אבל בני מנדא הייתה קרובה מאוד לעשות את זה בשנה שעברה, אך הפסידה בגמר הפלייאוף לבני כאבול ולכן נשארה עוד עונה בליגה. בקרוב יחנכו שם את המגרש שיכיל 3,000 מקומות, ואיתו כנראה יהיה הרבה יותר קל לצעוד קדימה. מתחילת העונה מנדא נראית מצוין אחרי שהביסה 0:6 את בני ג'דידה וגברה 1:3 על מכבי עירוני עכו, ואם מלך השערים של הקבוצה היאשם חלומי, שכבר הבקיע חמישה שערים, ימשיך בקצב הזה, הרי שנזכה לראות את מנדא חוגגת בסוף העונה.

מ.ס. דימונה – מכבי שעריים (שישי, 13:00, דימונה)

זה לא שלדימונה יש יומרות גדולות מדי להעפיל השנה לליגה א', אבל העובדה שהקבוצה הזו דבקה בדרך שלה, מתבססת בעיקר על שחקני בית ומסמנת לעצמה טריטוריה קבועה בליגה ב' מגבירה את מידת העניין לקראת משחק הבית הקרוב שלה נגד מכבי שעריים. הדימונאים נחשבים כבר לחברים ותיקים בליגה ב', ועם מאמן חדש שהגיע מבאר שבע, עופר לביא שמו, מרבית שחקני הסגל מהעונה שעברה נשארו. הבלם יניב אדרי, הקשר מאור אמזלג והשוער אלדד אלמקייס נחשבים לשחקנים המובילים בקבוצה, שתנסה להימנע השנה מהתקפי הלב, כפי שהיא חוותה בעונה שעברה אז היא נשארה ברגע האחרון בליגה אחרי ניצחון אדיר על מרחבים שהושג בדקה ה-75. בינתיים דימונה פתחה בצורה טובה יחסית את העונה עם 0:0 נגד מ.ס. באר שבע ו-0:1 על מבשרת ציון, אבל כדי לבשר את משהו חדש בקבוצה, המבחן הקרוב מול שעריים יוכל להוות אינדיקציה ממשית איזו קבוצה נראה השנה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בית"ר עפולה – מכבי עירוני יפיע (שבת, 15:30, עפולה)

בית"ר עפולה הוכיחה בשבוע האחרון שהיא נחשבת לאחת המועמדות הרציניות ביותר להעפיל בסיום העונה לליגה ב'. העפולאים, שמסתכלים בקנאה אחרי האחות הגדולה שמשחקת בליגה א', צועדים אמנם במקום הראשון, אבל יודעים שאין שום סיבה לצאת במחולות, גם לא לאור מאזן השערים המצוין שלהם – 2:12. עפולה הביסה בשבת האחרונה 1:5 בעוספיה את בני חג'אג'רה, אבל מי שהצליח לגנוב את ההצגה היה אלי גנון, שכבש את שלושת השערים הראשונים במשחק וסידר ניצחון חשוב לעפולה. לגנון יש כבר שבעה שערים בסך הכל העונה, אבל גם הוא יודע שבליגה הזו אין לכך יותר מדי משמעות. מול יפיע שהשיגה ארבע נקודות מתחילת העונה ומגיעה גם היא אחרי ניצחון במחזור האחרון, זה לא הולך להיות פשוט, אבל המשחק הזה מהווה גם סוג של מבחן בגרות חשוב עבור הקבוצה של זוהר צרימי.

לתגובות: orenko999@walla.co.il

לאתר דאבל פס

נבחרי המחזור השני בליגות הנמוכות

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully