וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום בליגות הנמוכות: מי הלהיב ומי איכזב?

19.9.2011 / 19:49

אבי עמר מעירוני טבריה כבר כבש מחצית משעריו בשנה שעברה, וגבעת זאב פירקה את רמלה בליגה ג' 2:14

* תוצאת המחזור: בית"ר גבעת זאב – הפועל רמלה 2:14

הפועל רמלה היא חברה ותיקה בליגה ג' ובמשך השנים היא נחשבת לנמושה הגדולה של הליגה. הרמלאים שסיימו בשנה שעברה את העונה עם נקודה אחת בלבד ב-28 משחקים וספגו לא פחות מ-216 שערים (ממוצע של 7.71 שערים למשחק), דווקא פתחו את העונה הנוכחית ברגל ימין והשיגו ניצחון על צעירי אלמחדי 2:4. אלא שהפעם השחקנים של יעקב בוטבול נכנעו כבר בפתיחת המשחק, כשבדקה התשיעית התוצאה הייתה 0:4 לגבעת זאב, במחצית 1:9 ומספרים שגבעת זאב עוד שיחקה רק בהילוך שני.

* ההפתעה: מ.כ. אור יהודה

בלי הרבה כסף, אבל עם הרבה לב ונשמה, מ.כ. אור יהודה השיגה את הניצחון השני שלה העונה שהשאיר אותה עם מאזן מושלם במקום הראשון. אור יהודה פגשה ביום שישי את שמשון בני טייבה, יריבה טובה לכל הדעות, ובזכות הרוח שעבדה כל כך טוב מהניצחון בדרבי הבקעה מול קריית אונו, המשיכו שחקניו של גיא פרץ לניצחון נוסף, הפעם 0:3. ניר טהר לב, אוהד סולטן ואסף נתנאל כבשו את שלושת השערים שהציתו מחדש את המחשבות של אור יהודה על האפשרות שאולי השנה הם סוף סוף יעשו את זה ויעלו לליגה א'.

* הכוכב: אבי עמר (עירוני טבריה)

עירוני טבריה, שלפני שנה השתלבה בפלייאוף העליון של ליגה א', אבל הפסידה כבר בחצי הגמר ולכן נעצרה, פתחה את העונה בסערה. אחרי החמישייה מול אחווה עראבה, הגיעה היום שישייה מול הפועל חדרה שהשאירה את טבריה במקום הראשון לפחות שבוע נוסף. מי שהיה חתום על ארבעה שערים מבין השישה הוא אבי עמר בן ה-29, שכבש בשבוע שעבר רק שער אחד, אבל הפעם הוא הוציא אל כל העצבים שלו על היריבה. כבר אחרי שני מחזורים הוא מגיע למחצית הכמות שהוא כבש בכל העונה שעברה, ואכן יש עוד למה לצפות ממנו.

כפר סמיע איכזבה, הוד השרון חזרה

* המאכזבת: הפועל כפר סמיע

רק בשנה שעברה הפועל כפר סמיע נאבקה על מקום בליגה א'. היא סיימה את העונה בליגה ב' במקום השני, אבל לא הצליחה לעבור את משחקי הפלייאוף. השנה פתחה כפר סמיע את העונה רע מאוד, וכבר אחרי שני מחזורים היא ניצבת במקום האחרון במחוז צפון א' עם אפס נקודות. אחרי שבשבוע שעבר היא נכנעה 3:0 לאיחוד בני מג'דל כרום, השבוע היא הפסידה 2:1 לצעירי ביר מכסור. את הרושם הם ינסו לתקן בסוף השבוע הקרוב נגד בית"ר חיפה בחוץ.

* האירוע: הפועל הוד השרון

הפועל הוד השרון מליגה ב' כבר הייתה משוכנעת שהיא הולכת לקראת הפסד ראשון העונה. אחרי שבשבוע שעבר הקבוצה מהשרון הביסה 0:3 את צעירי רהט, היא התייצבה למשחק לא פשוט נגד מכבי עירוני שדרות, כשלאחר מחצית ראשונה מאופסת הצליחה שדרות להשיג את שער היתרון אותו הבקיע גל אסולין בדקה ה-66. הוד השרון לא ויתרה, המשיכה לחפש את השער ולמרות שהיא החמיצה הזדמנויות רבות, בדקה ה-93 היא זכתה בבעיטת עונשין מ-11 מטר. משה אסולין, שהגיע העונה מבית"ר כפר סבא (44 שערים בכל המסגרות) וכבר הבקיע העונה שער אחד, היה קר רוח, ושלח את הכדור פנימה. מי אמר שאין מזל בכדורגל?

* המאמן: ליאור זדה

לא פשוט להנחית שחקנים על הקרקע אחרי ניצחון גדול, וזה מה שהיה צריך לעשות ליאור זדה, מאמנה של הפועל קטמון, אחרי ה-1:3 על מכבי קביליו יפו במחזור הראשון. המאמן שמוביל את קטמון בשנים האחרונות הדריך את בקעת הירדן, אבל מגיע לנקודת השיא בקריירת האימון שלו כשהוא בשל לקבל את ההחלטות הנכונות ולהצליח. במחזור הנוכחי חיכה לו משחק לא פשוט בחולון מול עירוני נתיבות, יריבה קשה לכל הדעות, ועם האמונה שהוא החדיר בשחקניו, הוא קיבל ניצחון 0:2 כתוצאה משני שערים של עוז צבאג בדקות הסיום. מגיע לו.

לתגובות: orenko999@walla.co.il

לאתר דאבל פס

הפועל קטמון ניצחה 0:2 את עירוני נתיבות

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully