וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל קטמון ניצחה 0:2 את עירוני נתיבות

הירושלמים השיגו ניצחון דרמטי מצמד של עוז צבאג ונותרו מושלמים. מכבי ניצחה 1:3 את הפועל בדרבי של דליית אל כרמל

המחזור השני בליגה א' נערך היום (שני), כשברקע עדיין מרחפת החלטת ההתאחדות לפיה רק אחת מתוך 32 הקבוצות המרכיבות את שני מחוזות הליגה תעפיל בסיום העונה אל הליגה הלאומית. בשל ההחלטה הבעייתית, קבוצות הליגה ובעיקר הבכירות שביניהן, יודעות היטב שאסור להן לאבד אף נקודה מיותרת במהלך העונה, שכן רק זו שתסיים ראשונה בכל מחוז תזכה בסיום העונה באפשרות להתמודד על העלייה.

אוהדי הפועל קטמון. מגד גוזני
פתיחת עונה טובה להפועל קטמון/מגד גוזני

דרום

המשחק המרכזי של המחזור נערך באצטדיון בחולון, שם אירחה הפועל קטמון, שמגרשה הביתי, טדי, עובר שיפוצים בימים אלה, את אחת הקבוצות החזקות בליגה, עירוני נתיבות. הקטמונים, שפתחו את העונה עם ניצחון על קבוצת האוהדים השנייה של הליגה, קביליו יפו, נאלצו להמתין היום 82 דקות מורטות עצבים עד שהחלוץ הפעלתן עוז צבאג, שנכנס כמחליף, העלה אותם ליתרון דרמטי. נתיבות, שהפסידה את משחק הפתיחה שלה, לא רצתה לשמוט שוב נקודות ויצאה למתקפה, אך מסירה של שי אהרון הפכה לשער שני נהדר של צבאג, עמוק בתוספת הזמן ושלחה את 300 האוהדים שהגיעו מירושלים לחגוג עם 0:2 לקטמון בסיום.

הפעול ערד, עוד קבוצה שפתחה את העונה עם ניצחון, אירחה את מכבי קרית מלאכי. פנדל של חלוץ קרית מלאכי חנן פדידה הותיק, רגע לפני השריקה למחצית, נהדף, אך פדידה כבש מיד לאחר מכן את מה שהתברר כשער הניצחון של הקריה. ניצחון חוץ נאה לקרית מלאכי 0:1.

קביליו יפו, שהפסידה כאמור במחזור הראשון, יצאה למשחק קריטי באילת, מול בני אילת המקומית. שערים של ליעד ברקוביץ' כבר בדקה השישית ושל גיא עייני, בדקה ה-28, סידרו יתרון מבטיח של 0:2 ליפואים. יוסי בן שמואל צימק בדקה ה-59 וגרם לדפיקות לב אצל קביליו, אבל אילת לא הצליחה להשוות ויפו יוצאת עם ניצחון ראשון העונה.

משחקים נוספים:

מ.ס. אורתודוכסים לוד - מכבי יבנה 1:0
ליבנה: איתן בר (68)

מכבי עמישב פתח תקוה - מכבי כפר יונה 1:1
לפתח תקוה: מוחמד חטארי (4). לכפר יונה: חן חג'ג' (26)

מכבי עירוני ג'ת אל אהלי - מכבי קרית גת 1:2
לג'ת אל אהלי: פואד ח'יראלדין (10), עידן דוד (27). לקרית גת: שלומי משה (90)

הפועל כפר שלם - הפועל מרמורק רחובות 3:1
לכפר שלם: יוסי עמר (21). למרמורק רחובות: דייויד בקל (57), עידן שמש (86, 90)

מכבי השקמה חן - בית"ר כפר סבא 3:0
לכפר סבא: אלעד כהן (2, 90), קובי דומר (71)

צפון

במוקד המחזור במחוז הצפוני עמד הדרבי הגדול של דליית אל כרמל, בין מכבי והפועל, ששוחק בקריית אליעזר. מכבי הייתה הרבה יותר טובה וצמד אל אחסאן חלבי (35, 40) הוריד אותה למחצית ביתרון 0:2 מבטיח. ענאן נאסראלדין הוציא סופית את הרוח מהמפרשים של הפועל עם שער בדקה ה-65 ומוטי בן חמו רק הצליח לצמק בדקה ה-83, מבעיטת עונשין מ-11 אחרי הרחקה של תום בן כליפא. ניצחון ראשון למכבי, שעוברת את הפועל בטבלה. בשאר משחקי המחזור, דרבי אחר תפס את מרכז העניין, זה שהתקיים בין שתי העולות החדשות מ.ס. גבעת אולגה וסקציה מעלות. צמד של אפרים אספא, בדקה ה-4 ובדקה ה-55, העניק לגבעת אולגה את הניצחון, כשבאמצע נאור נחום השווה בדקה ה-35. 1:2 לגבעת אולגה בסיום, ניצחון שני ומאזן מושלם מפתיחת העונה.

תוצאת המחזור שייכת בלי ספק לעירוני טבריה, שפגשה את הפועל חדרה, קבוצה חזקה על הנייר. אלא שהטבריינים לא התחשבו בנייר והביסו את 1:6 את חדרה. אבי עמר כיכב עם רבייעיה מרשימה (25, 75, 90, 92), כששלום עקיבא (27) וכפיר בן דוד (45) משלימים את החגיגה הגדולה. ניר ואנה רק המתיק מעט את ההפסד בדקה ה-85.

עוד שתי קבוצות שכבשו בצרורות הן אסי גלבוע, שלא התקשתה במשחק החוץ בצור שלום וניצחה 0:5, משערים של דאוד עליסאת (31), כפיר דר (44), יוסי ואנונו (47), סופיאן זועבי (76) ואבי מלכה (81) ועירוני קרית אתא, שגם היא כבשה חמישייה ללא מענה לרשת של אח"י עכו. יוחאי כהן עם צמד (4, 19), ליאור דהן עם צמד (35, 45) וניר אברג'יל (19), כבשו את כל חמשת השערים עוד לפני ההפסקה.

משחקים נוספים:

הפעול עפולה - הפועל כפר קנא 0:3
לעפולה: רונן שוורצמן (41, 68), מתן נחמני (85)

מ.ס. כרמיאל/ צפת - עירוני טמרה 0:0

מכבי כפר קנא - אחווה עראבה 1:3
לכפר קנא: איציק נאש (15, 64), מוחמד עבאס (45). לעראבה: וויאם סעב (90)

אתר דאבל פס

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully