וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף עשוי להתמנות למנהל האגף המקצועי

19.9.2011 / 19:08

באיגוד הכדורסל שוקלים לפנות למאמן הותיק שבעבר נפלה מועמדותו לתפקיד. גם מועמדותם של ג'ינו ושיבק נבחנת

שבועיים אחרי סיום הקמפיינים של הנבחרות השונות ובאיגוד הכדורסל מתחילים לעבוד לקראת הקמפיין הבא. בימים האחרונים נערכו שיחות בין בכירי האיגוד כשברור לכולם שהקיץ האחרון מהווה כישלון ברמת הנבחרות הצעירות ונבחרת הנשים. בכל הקשור לנבחרת הבוגרת לא מגדירים באיגוד את הקמפיין ככישלון אלא מתייחסים אליו באכזבה מסוימת. אחת ההחלטות הראשונות שצפויה להתקבל היא איוש תפקיד מנהל האגף המקצועי של איגוד הכדורסל, תפקיד אותו עזב מולי קצורין בחודש ינואר השנה.

המועמד המוביל לתפקיד, שנתמך על ידי לא מעט מחברי הנהלת האיגוד, הוא צביקה שרף. כזכור, לפני שנתיים היה אמור שרף להתמנות לתפקיד וכמו כן לתפקיד יו"ר הוועדה המקצועית, אך כפל התפקידים לא מצא חן בעיניי לא מעט מחברי הוועדה המקצועית מה שהפיל את המינוי. גם כיום יש מתנגדים למינויו של שרף, אך העובדה כי הנבחרות הצעירות מצויות בשפל מסוים עשויה להעביר את המינוי בתקופה הקרובה. אגב, קיימת אפשרות ששרף עצמו ידחה את הצעת התפקיד, לאחר עוגמת הנפש שנגרמה לו בפעם הקודמת.

מינוי שכזה עשוי לזמן שיתוף פעולה בין שרף לבין מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק שצפוי להמשיך בתפקיד גם לקראת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2013. שיבק היה עוזרו של שרף בנבחרת ישראל ובין השניים שוררים יחסי ידידות טובים, כששיבק אף היה מספר על הקשר ביניהם במהלך מסיבות עיתונאים של הנבחרת בשנה האחרונה. יחד עם זאת, במהלך הקמפיין האחרון נשמעה ביקורת נוקבת של שרף על הנבחרת, מה שלא זכה לתגובתו של שיבק, וכעת לא ידוע האם הדבר פגע במערכת היחסים הטובה.

שרף אימן בשנה וחצי האחרונות את קבוצת ספרטק סנט פטרסבורג הרוסית והצעיד אותה בשנה שעברה לזכייה בגביע הרוסי. למרות זאת נכשל המאמן בפלייאוף ברוסיה ובקבוצה החליטו לא להמשיך את חוזהו. בימים אלה עובד המאמן הוותיק בערוץ הספורט כחבר פאנל בתוכנית "יציע העיתונות" וצפוי להתחיל להגיש גם את התוכנית "חמישיות" במקומו של גילי מוסינזון. כמו כן מגיש שרף תוכנית רדיו ב"רדיו ללא הפסקה".

באיגוד הכדורסל לא פוסלים מועמדים אחרים לתפקיד מנהל האגף המקצועי כששי שני, יו"ר האיגוד שצפוי לעזוב את התפקיד בחודש מאי, תומך בגלוי במינויו של יעקב ג'ינו, מי שמנהל את האקדמיה של האיגוד בימים אלה. ג'ינו נחשב למאמן צעירים ברמה גבוהה ומינוי שכזה יגרום לכך שהאגף המקצועי לא יהיה אחראי על הנבחרת הבוגרת.

* לעניין אחר. בישיבת פורום בעלי תפקידים שנערכה היום (שני) באיגוד הכדורסל הוחלט להמליץ על הקמת מנהלת ליגת העל לנשים החל מהעונה הקרובה. הפורום ימליץ להנהלת האיגוד כי אבנר קופל יעמוד בראש המנהלת החגשה, שתהיה חברת בת של איגוד הכדורסל ולא קשורה למנהלת ליגת העל לגברים.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully