וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי אזולאי הושאל לעירוני קרית שמונה

הדס גרינברג

19.9.2011 / 19:10

חלוץ מכבי חיפה בן ה-21 קיבל את השחרור ויעבור עד תום העונה לצפון: "ככל שאשחק יותר אראה יותר מהכישורים שלי"

עירוני קרית שמונה קיבלה היום (שני) שחקן רכש חדש. חלוץ מכבי חיפה שלומי אזולאי קיבל את השחרור מהירוקים והוא יושאל עד תום העונה לקבוצה של רן בן שמעון. ככל הנראה, אזולאי (21) יחתום רשמית בקבוצה ביממה הקרובה. החלוץ הגיע לחיפה בקיץ שעבר מהפועל כפר סבא וכבש אשתקד ארבעה שערי ליגה.

כאמור, אזולאי כבר שוחח אתמול (ראשון) עם בעלי הקבוצה, איזי שרצקי, אשר הציע לו להצטרף. עוד לפני השחרור הרשמי, אמר החלוץ לוואלה! ספורט כי הוא בהחלט מעוניין לעבור לקבוצה הצפונית: "אני מקווה שהדברים יסתדרו בין חיפה לקרית שמונה ואני אעבור כמה שיותר מהר. אני מחכה להראות את מה שאני יודע, וככל שאשחק יותר אני אראה יותר מהכישורים שלי".

בנוסף, הקשר הליטאי מנטאס סבנאס, שהגיע בסוף השבוע האחרון, שוחרר מהקבוצה לאחר שלא הרשים את בן שמעון, כך שבסגל הקבוצה נמצאים כרגע שלושה זרים, ווילאם נג'ובו, דושאן מאטוביץ' ובריאן חרסיסיץ', כשנותרו עדיין שני מקומות נוספים לרכש.

בקרית שמונה מחפשים לחזור למסלול הניצחונות במשחק הליגה מול ראשון לציון שיתקיים ביום רביעי. מאז הניצחון על הפועל חיפה במחזור הראשון (0:1) השיגה הקבוצה שתי נקודות בלבד בשלושה מחזורים.

עדכון ראשון: 16:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully