וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: "אוי ואבוי אם לא ננצח את אשדוד"

הדס גרינברג

15.9.2011 / 13:39

שחקנים בקבוצה יודעים כי הם חייבים לנצח בשבת: "זה הדבר היחידי שישפר את התחושה". הליטאי סבנאס נחת להתרשמות

בעירוני קרית שמונה נמשכות ההכנות לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד בשבת. אחרי שלקחה נקודה אחת בלבד בשני המחזורים האחרונים, הלחץ בקבוצה הצפונית גבוה במיוחד, בפרט לאחר אסיפה קשה שקיים רן בן שמעון לאחר ה-1:1 נגד הפועל פתח תקוה. שחקנים בקבוצה יודעים כי בשבת שום דבר למעט ניצחון לא יתקבל ואמרו "אוי ואבוי אם לא ננצח את אשדוד, הדבר היחידי שיוציא אותנו מהתחושה הלא טובה שקיימת פה זה רק ניצחון".

בן שמעון ושחקניו יודעים כי קבוצתו של יוסי מזרחי מגיעה עם רוח גבית של שני ניצחונות על מכבי חיפה ורמת השרון, מה שיוסיף לדרומיים ביטחון רב. יובל אבידור, שלא שותף בתיקו מול הפועל פתח תקוה, צפוי גם בשבת להמתין להזדמנות שלו על הספסל. עדי אלישע, שכבש את השער לזכות קבוצתו בשבת לאחר זמן רב שלא קיבל את הקרדיט בהרכב, צפוי להמשיך ב-11 של בן שמעון.

הקשר הליטאי מנטאס סבנאס שמועמד להצטרף לקבוצה, יחל להיבחן תחת עיניו של בן שמעון. מנטאס נחת היום והוא צפוי לעבור את הבדיקות הרפואיות ולהתחיל באימונים. לליטאי שמתפקד כקשר 50-50 יש שבוע להרשים את בן שמעון עד לסגירת מועד העברות הישראלי. נכון לכרגע לקרית שמונה שלושה זרים, ווילאם נג'ובו, דושאן מאטוביץ' ובריאן חרסיסיץ', כאשר נותרו שני מקומות נוספים לרכש. במידה שסוואנס יחתום הוא יהיה הזר הרביעי.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully