וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "זו תהיה מכה אם קובי מויאל יעזוב"

19.9.2011 / 15:05

שיחת היום באימון הקבוצה הייתה ההצעה שזכה הקשר, שבכל מקרה ייעדר נגד נתניה. שחקנים חוששים מהאפשרות שהוא יעזוב

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק נגד מכבי נתניה ביום רביעי הקרוב בקופסה, כשהמאמן יובל נעים מודע לעייפות שסוחבים שחקניו, ולכן איפשר להרבה מאוד שחקנים לצאת למנוחה במהלך האימון או לרדת לחדר ההלבשה מוקדם, כמו תומר בן יוסף, אבי ריקן, עמית בן שושן, דן איינבינדר, שי חדד ועוד. יחד עם זאת ולמרות שנעים לא תירגל הרכב, המאמן לא צפוי לרענן את ההרכב ולעשות שינויים, כשהוא צפוי לעלות עם הרכב דומה לזה שעלה בשבת האחרונה נגד הפועל חיפה. מי ששוב ייעדר מהמשחק הוא קובי מויאל, שעדיין מתאמן לבדו ובקבוצה ינסו להכשירו לקראת המשחק נגד הפועל פתח תקוה בשבת.

אפרופו מויאל, ההצעה הרשמית לה זכה מאודסה האוקראינית היום הייתה נושא שיחה מרכזי היום באימון. מצד אחד, שחקנים מפרגנים מאוד לשחקן על האפשרות להתקדם אך מנגד גם חוששים כי מקצועית הקבוצה תיפגע במידה ויעזוב. שחקן בקבוצה אמר: "קובי יכול לשגע פה את כולנו אבל בשורה התחתונה אין לו מחליף ואם הוא עוזב זאת מכה לקבוצה. יחד עם זאת, אין מישהו שלא מפרגן ולא רוצה שהוא יצליח והצעות בסדר גודל כזה לא רואים בארץ. זה לגיטימי שהוא יחשוב מה לעשות עם זה". נראה כי החלטת בית"ר והשחקן בנושא תגיע להכרעה ביומיים הקרובים.

בנוגע לחלוץ שיובל נעים כל כך משווע אליו, הרי שעדיין אין בשורות מכיוון מכבי חיפה בנוגע לאלון תורג'מן. אלישע לוי אמר לאחר המשחק של חיפה אתמול כי השחקן לא משוחרר אך החלוץ עדיין מעוניין בדקות משחק ויקבל היום תשובה סופית מאלישע לוי לגבי עתידו בעונה הנוכחית. גם בנוגע לחלוץ הברזילאי ליאונרדו פאסוס אין חדש כאשר איציק קורנפיין מאמין שעד ליום חמישי הוא יגייס את הכסף בכדי להחתים את החלוץ עד לתום העונה.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully