וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אודסה מעוניינת מיידית בקובי מויאל

18.9.2011 / 23:56

הקבוצה האוקראינית רוצה שהקשר יגיע לבדיקות רפואיות וחתימה ומציעה לבית"ר קרוב לחצי מיליון יורו עבור כרטיס השחקן

קבוצות צ'רנמורץ אודסה מהליגה האוקראינית מעוניינת בקשר בית"ר ירושלים קובי מויאל. האוקראינים הגישו לבית"ר ירושלים הצעה רשמית לרכישת כרטיס השחקן בסכום הקרוב לחצי מיליון יורו, ומעוניינים שהשחקן יגיע מיידית לבדיקות רפואיות וחתימה. האוקראינים רוצים להחתים את מויאל על חוזה ארוך טווח, ומתכוונים להציע לו שכר בסדר גודל של חצי מיליון דולר לעונה. למויאל חוזה לשנתיים נוספות בבית"ר ואין לו סעיף שחרור לחו"ל, כך שבבית"ר יצטרכו לשקול את הנושא בכובד ראש והתפתחויות בנושא צפויות בימים הקרובים.

מויאל גדל במחלקת הנוער של בית"ר, בקבוצת הנוער שזכתה בשתי אליפויות רצופות וכללה מעבר למויאל את אריאל הרוש, חן עזריאל, אבי ריקן, שי חדד ומתן בראשי. מויאל עלה לקבוצה הבוגרת בגיל 17 וערך את הופעת הבכורה במשחק בבלומפילד נגד הפועל תל אביב, כשהמאמן לואיס פרננדז זורק אותו ישר למים העמוקים. בהמשך הושאל מויאל למשך חצי עונה לכפר סבא ולעונה נוספת בבני יהודה שם עשה את הפריצה שלו תחת גיא לוזון.

עם חזרתו לבית"ר מויאל התקשה לבוא לידי ביטוי ולא זכה לקרדיט ממאמניו עד לעונה שעברה, בה אורי מלמיליאן ואחריו רוני לוי נתנו לשחקן את הבמה והוא ביצע התקדמות מקצועית אדירה והפך להיות אחד השחקנים המשמעותיים ביותר בקבוצה. גם את העונה הנוכחית פתח מויאל מצוין והראייה הכי טובה לכך זאת העובדה שיובל נעים מעוניין לראות אותו הוא עולה לשחק עם זריקות על אף הפציעה ממנה הוא סובל, בשל החשיבות המקצועית הגדולה שלו במרכז המגרש.

יש לציין כי מהקיץ ישנה התעניינות במויאל באירופה, אך ההצעה הנוכחית היא בקנה מידה כזה שיכולה לשדרג אותו כלכלית ומקצועית ונראה כי גם השחקן וגם המועדון יצטרכו לשקול אותה היטב לפני שתתקבל החלטה. קבוצות שהתעניינו במויאל בקיץ נענו על ידי היו"ר איציק קורנפיין כי תג המחיר של השחקן הוא מיליון יורו, ונראה כי הפעם ישנו סיכוי ממשי עבור השחקן לעשות את המעבר לחו"ל ולהגשים את החלום.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully