וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבאני: "הייתי רוצה לזכות בסקודטו"

התיאבון של כוכב נאפולי גבר אחרי השלושער שכבש נגד מילאן. אלגרי: "אסור היה לאפשר להם לצאת להתקפות מתפרצות"

אחרי שראתה את אינטר ורומא נפרדות ב-0:0 כבר בשבת, נאפולי פגשה אתמול (ראשון) בסן פאולו את מילאן וחגגה ניצחון 1:3 במה שנראה כמו מפגן של איש אחד בלבד, מה ששמר אותה במקום הראשון באיטליה אחרי שני מחזורים. אדינסון קבאני היה אחראי לכל שלושת השערים של נאפולי, שחזרה מפיגור בעקבות שער בנגיחה של אלברטו אקווילאני.

"כילד אמרו לי כל הזמן לחלום", אמר קבאני בסיום. "אני הייתי רוצה לזכות בסקודטו, אבל אנחנו יודעים שזה יהיה קשה מאוד. אני מקדיש את הניצחון הזה לאוהדים, מגיעה להם התוצאה הזו. אנחנו יודעים מה הפגמים והמגבלות שלנו, ואנחנו יודעים שאנחנו חייבים לעבוד כמו שעבדנו עד עכשיו".

מסימיליאנו אלגרי, מאמנה של מילאן, שהשלים שני משחקים ללא ניצחון, התקשה למצוא הסברים: "זה היה משחק מוזר מאוד. החזקנו הרבה מאוד בכדור והובלנו, אבל אז היה להם מזל להשוות עם שער מהיר. אסור היה לנו לאפשר להם לצאת להתקפות מתפרצות, וידענו שהם ישחקו בסגנון הזה. אני שמח על סגל השחקנים שלי, פשוט הייתה חסרה לנו סיומת ברגעים מסוימים".

למרות מצבם של הרוסונרי, אלגרי משוכנע שמילאן תצא מזה: "אני לא מודאג, אנחנו יודעים שיש לנו סגל טוב. שיחקנו טוב נגד לאציו ונאפולי. זה נכון שאנחנו צריכים להשתפר מכיוון שספגנו חמישה שערים בשני משחקים".

קלרנס סיידורף גם הוא לא היה מרוצה, אבל משוכנע שהקבוצה שלו חייבת להרים את הראש לקראת המשחק הבא מול אודינזה: "ניסינו לחזור למשחק, אבל לא הצלחנו. אנחנו צריכים להתקדם, יש לנו עוד דרך ארוכה לעשות. אנחנו רק במשחק השני שלנו. כמובן שאנחנו מאוכזבים להפסיד נקודות, במיוחד בתחילת הליגה, אבל הקבוצה שיחקה טוב".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully