וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי: "הביקורת אחרי ראפיד הייתה מוצדקת"

חלוץ הפועל ת"א הרגיש שקבוצתו פתחה דף חדש בעכו אחרי המבוכה באירופה: "היה חשוב לנו להוכיח שאנחנו חזקים בליגה"

את הבוקר לאחר הניצחון על הפועל עכו (0:2) פתחו בהפועל תל אביב עם המון מקום לאופטימיות עקב היכולת המשכנעת של הקבוצה אתמול (ראשון). אחת הסיבות המרכזיות לכך היא השיפור ביכולתו של עומר דמארי, שאחרי משחקו החלש מול ראפיד בוקרשט ביום חמישי חזר להוכיח כמה כח הוא מביא להתקפת האדומים.

"הגענו להרבה מצבים והיינו יכולים להגדיל את התוצאה", אמר דמארי בסיום. "אבל אני שמח שניצחנו ועכשיו אנחנו עם הפנים לבאר שבע". על הביקורות שהופנו כלפי הקבוצה בשבוע שעבר אמר דמארי: "לא שיחקנו טוב ביום חמישי והביקורת הייתה מוצדקת. היה לנו חשוב להגיע לעכו ולעשות את העבודה ולהוכיח שאנחנו חזקים מאוד בליגה, אני שמח שעשינו את זה".

על עומס המשחקים של הקבוצה אמר החלוץ: "זה לא רק משפיע על השחקנים החדשים אלא על כל הקבוצה, ובשביל כמות כזו של משחקים צריכים סגל טוב ויש לנו כזה. אני מאמין שנראה עוד רוטציה וייכנסו שחקים חדשים ויעזרו לשמר את הכוחות. אני עושים את המקסימום והצוות המקצועי דואג לנו בכל הגזרות".

על המוטיבציה שהוא וחבריו יוכלו לשאוב מהניצחון שהעלה אותם למקום השני בטבלה אמר דמארי: "זה לא מגרש פשוט לנצח ואני חושב שעוד הרבה קבוצות יאבדו נקודות בעכו. זה נותן מוטיבציה וכח להמשך, עכשיו יש לנו שני משחקים בבלומפילד שאנחנו חייבים לנצח, ואם ננצח את שניהם נהיה חזק בתמונת האליפות".

קשטן צפוי להמשיך ברוטציה עקב בעומס הרב על הקבוצה ורק מחר באימון המסכם יהיה אפשר לדעת אם איזה הרכב הוא יעלה מול הפועל באר שבע ביום רביעי. ידין ואורמוש שסוחבים פציעות בגב אמורים להיות כשירים, ואילו מחמוד עבאס, אחד המצטיינים של האדומים אתמול, מתח את השריר האחורי במהלך המשחק והוא עדיין בספק לרביעי.

צפו בתמוז ודמארי כובשים ב-0:2 בעכו
טוטו תמוז יודע: "עדיין לא חזרנו לעצמו"
הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully