וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "מה שאני מדבר עם השחקנים שלי יישאר בינינו"

מאמן הפועל בחר לא להגיב על השיחות מחדר ההלבשה, אחרי הניצחון בעכו. אלי כהן: "מקווים שיבוא חלוץ חדש השבוע"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק

הפועל תל אביב יצאה הערב (ראשון) למשחק חוץ באצטדיונה החדש של עכו ובסיומו השיגו שלוש נקודות נוספות עם ניצחון 0:2 והעפילו, לפחות זמנית אל המקום הראשון. תצוגה לא גדולה, אך יעילה של האדומים, הספיקה להם כדי לחזור למסלול הניצחונות אחרי ההפסד המתסכל בליגה האירופית מול ראפיד בוקרשט ביום חמישי.

מאמן הפועל דרור קשטן, ידע בסיום שהניצחון היה חשוב לביטחון קבוצתו: "שיחקנו יותר טוב מאשר ביום חמישי ויכולנו להבקיע עוד שערים. שלטנו ברוב המשחק והנענו כדור טוב, בעיקר במחצית הראשונה. בתחילת המחצית השנייה עכו שינתה את המערך והשתלטה על המגרש, אבל כשהבנו את זה, הפכנו את המצב וכבשנו שוב. אני מרוצה מהמשחק שלנו".

קשטן נשאל על השיחות שערך עם שחקניו, בעקבות ההאשמות שעלו מתוך הקבוצה, על הדלפות מחדר ההלבשה: "מה שאני מדבר עם השחקנים שלי, יישאר בינינו. ככה תמיד נהגתי", הגיב המאמן הותיק.

טוטו תמוז, שחתום על השער הראשון של הפועל, אמר: "לא חזרנו לעצמנו היום, היינו טובים גם נגד ראפיד, אבל שם סבלנו מחוסר מזל. באנו מרוכזים יותר היום. יש לנו הרבה מטרות העונה וחשוב לנו להמשיך לנצח. אנחנו שמחים על הניצחון ומקווים שמול באר שבע נמשיך בתנופה מהיום".

תמוז נשאל גם הוא על הבעיות בחדר ההלבשה: "בכל משפחה יש חילוקי דעות, בארץ מתעסקים יותר מדי בשטויות במקום בעיקר".

האדומים בכל זאת סיימו את הערב עם כמה דאגות, לקראת המשחק מול הפועל באר שבע, שייערך ביום רביעי הקרוב. אביחי ידין ומירקו אורמוש סבלו מכאבי גב ומחמוד עבאס ממתיחה בשריר הירך האחורי והשלושה בספק למשחק. הם ייבדקו ביום שני.

אלי כהן: "השער השני גמר אותנו"

בעכו חוו הפסד ביתי ראשון באצטדיון החדש והמאמן אלי כהן הרגיש תחושת פספוס מסוימת, משום שהקבוצה הגיעה למספר הזדמנויות טובות אותן לא הצליחה לנצל: "במחצית ראשונה לא נכנסו למשחק, הפועל שלטה וכבשה. במחצית השנייה, היו לנו 25 דקות טובות והגענו למצבים. השער השני שספגנו היה מיותר וגמר את המשחק".

גם כהן יודע כי קבוצתו, שכבשה חמישה שערים בלבד בארבעה משחקים העונה, חייבת חיזוק בחלק הקדמי: "יש לנו בעיה בהתקפה ואנחנו מקווים שיגיע חלוץ בשבוע הקרוב. אם לא, נהיה בבעיה, כי חסרה רגל מסיימת".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully