וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: בוקה ג'וניורס שמרה על המקום הראשון

בוקה ניצחה 1:2 את לאנוס ומקדימה בנקודה את אתלטיקו רפאלה. טרוגליו התפטר מארחנטינוס ג'וניורס אחרי הפסד 4:3

הליגה הארגנטינאית סיימה אתמול (ראשון) את מחזור המשחקים השביעי, כאשר במוקד עמדה בוקה ג'וניורס, שהצליחה לשמור על המקום הראשון בליגה אחרי ניצחון 1:2 על לאנוס. ארחנטינוס ג'וניורס הפסידה במשחק משוגע 4:3 לאסטודיאנטס, כשלאחר המשחק סיים פדרו טרוגליו את תפקידו בקבוצה. ניואל'ס סיימה ב-1:1 מול ולס, ואוניון סנטה פה וראסינג קלאב נפרדו ב-1:1.

ניואל'ס אולד בויס - ולס סרספילד 1:1

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה מדי, ובמשך 75 הדקות הראשונות לא ראו הצופים באצטדיון ברוסאריו יותר מדי משתי הקבוצות, אבל אז עלתה ולס ליתרון 0:1. אגוסטו פרננדס הבקיע שער אחרי מסירת רוחב ארוכה של הקטור קנטרוס. בדקה ה-88 הצליחה ניואל'ס להוציא נקודה מהמשחק, אחרי שלוקאס ברנרדי בישל לכרמלו ולנסיה שקבע את תוצאת המשחק.

אסטודיאנטס - ארחנטינוס ג'וניורס 3:4

שתי הקבוצות הגיעו למשחק כשהן מחפשות את הניצחון הראשון שלהן העונה, ושתיהן עשו הכל כדי להשיג אותו (או לאבד אותו, תלוי איך מסתכלים על זה). בדקה ה-31 הובילה ארחנטינוס 0:2 משערים של סנטיאגו סלסדו בדקה השלישית ופבלו ברסולה בדקה ה-31, אבל עשר הדקות האחרונות של המחצית היו שייכות למארחת: גבריאל מרקאדו (36), גידו קאריז'ו (41) ומאורו פרננדס (45) השלימו מהפך מדהים, והמחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 2:3 לקבוצה מלה פלטה.

גם הסיום של המחצית השנייה היה מרתק, כשבדקה ה-85 השוותה ארחנטינוס, אחרי שלאנדרו באררה הבקיע. אבל אסטודיאנטס לא רצתה לוותר על הניצחון, ושלוש דקות לסיום כבש גבריאל מרקאדו את שערו השני במשחק והרביעי של הפינצ'רטאס, שקבע גם את תוצאת הסיום. לאחר המשחק הודיע המאמן פדרו טרוגליו על סיום תפקידו לאחר שקבוצתו צנחה למקום ה-19 בליגה.

לאנוס - בוקה ג'וניורס 2:1

בוקה הצליחה לשמור על המקום הראשון בטבלה אחרי שער בנגיחה של וולטר ארביטי אחרי בעיטה חופשית שהוגבהה לכיוונו בדקה ה-62. לוקאס ויאטרי העלה את בוקה ליתרון כבר אחרי שש דקות, אבל לאנוס חזרה עם שער עצמי (46) שהובקע על ידי חואן אינסאורלדה.

אוניון סנטה פה - ראסינג קלוב 1:1

ג'יובאני מורנו העלה את ראסינג ליתרון בדקה העשירית, אבל שוערה של אוניון אנריקה בולוניה השווה בדקה ה-67, אחרי שהחמיץ פנדל וכבש מהריבאונד. עשרים דקות לסיום חרונימו בראלס הורחק באדום והשאיר את המארחים בעשרה שחקנים. ראסינג כעת חמישית, אוניון תשיעית.

משחקים נוספים:

סן לורנסו - אתלטיקו רפאלה 3:1
לסנלו: סבסטיאן גונסאלס (88). לרפאלה: דריו גנדין (69), פדריקו גונסאלס (90+2), אלכסיס קסטרו (90+6)

אינדפנדיינטה - קולון סנטה פה 1:0
לקולון: פדריקו היגואין (16)

אולימפו - גודוי קרוס 2:2
לאולימפו: חוליו פורץ' (60 ו-65). לגודוי קרוס: ניקולאס סאנצ'ס (44), לאנדרו קארוסו (77)

טיגרה - ארסנאל 2:2
לטיגרה: דייגו מוראלס (53 בפנדל), מריאנו אצ'בריה (60). לארסנאל: אמיליו סלאז'ה (32), גיז'רמו בורדיסו (85)

אול בויס - בנפילד 1:0
לבנפילד: חואן אלוצ'אנס (68)

סן מרטין סן חואן - בלגראנו 1:0
לבלגראנו: קלאודיו פרס (82)

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully