וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון ניצחה 0:2 את מארסיי

שחקניו של גארד סיבכו את היריבה בקרב הקצוות ועלו לפסגה, גומיס ובאסטוס הבקיעו. פסטורה ובודמר סחטו 2:2 לפ.ס.ז'

המחזור השישי בליגה הצרפתית עמד הערב (ראשון) בסימן הקרב בין ליון למארסיי, שנפגשו לקרב קצוות, אבל בסיומו שחקניו של רמי גארד ניצחו 0:2 והשאירו את מארסיי עדיין ללא ניצחון העונה. מי שכמעט גנבה את ההצגה הערב (ראשון) היא אוויאן, שהוליכה בשני שערים מול קבוצת המיליונים של פריס סן ז'רמן, אך בסופו של דבר הסתפקה ב-2:2. גם ראן שמטה נקודות עם 1:1 ביתי מול נאנסי.

ליון - מארסיי 0:2

המארחת, שהגיעה אחרי 0:0 בליגת האלופות נגד אייאקס, הראתה שלפחות בליגה היא נמצאת במומנטום טוב והשיגה ניצחון שלישי ברציפות. מארסיי, שעדיין לא ניצחה העונה אבל בעונה שעברה הייתה קרובה לאליפות, ממשיכה להיראות רע. בדקה ה-18 בפטימבי גומיס הבקיע, כש-11 דקות לאחר מכן מישל באסטוס הבטיח את הניצחון. ליון ראשונה, מארסיי אחרונה ועמוק בצרות.

אוויאן - פריס סן ז'רמן 2:2

הפתעה גדולה באצטדיונה של העולה החדשה, שיכלה לחולל סנסציה אמיתית אם הייתה שומרת על יתרונה. אחרי שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ועם חאבייר פסטורה וז'רמי מנז שנכנסו לעניינים, פריס סן ז'רמן הייתה בטוחה שהיא תשיג ניצחון קל מול אוויאן, אבל לאקס ז'רום לרואה היו תכניות אחרות. הקשר בן ה-37 חגג את הראשון שלו במדי אוויאן בדקה ה-14 אחרי בישול של יאניק סגבו, שכבש בעצמו מהנקודה הלבנה שש דקות לאחר מכן. פסטורה הנהדר צימק בדקה ה-43, והמחליף מתיו בודמר איזן 10 דקות לסיום.

ראן - נאנסי 1:1

אחרי ההפסד המתסכל לאודינזה בליגה האירופית, ראן לא הצליחה להתאושש בליגה ולהשיג ניצחון שלישי ברציפות. אחרי 11 מפגשים בין שתי הקבוצות בהם לא הושגו ניצחונות ביתיים, ראן חשבה שהיא בדרך לניצחון ראשון במגרשה על נאנסי מאז פברואר 2002, כשהקולומביאני ויקטו הוגו מונטאניו כבש בדקה ה-19. יוסוף חאג'י עלה מהספסל בראן מול קבוצתו לשעבר, אבל אנדרה לואיז קלקל לו עם פנדל מדויק בדקה ה-78.

עדן בן בסט כבש שער בכורה בליג 1

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully