וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויינטרוב: "עצוב, מקווה להגיע עם הנבחרת לבית העליון"

הישראלי התאכזב מההפסד לפוספיסיל, שנתן לקנדה את הניצחון במפגש הדיוויס. הוסיף: "זו הנבחרת הכי טובה שהייתה לנו"

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אכזבה גדולה הייתה היום (ראשון) בנבחרת ישראל אחרי שאמיר ויינטרוב הפסיד 0:3 לואשק פוספיסיל וההתמודדות במסגרת גביע דיוויס הוכרעה 2:3 לטובת נבחרת קנדה.

ויינטרוב היה גיבור הרגע ביום שישי האחרון, כשהדהים את מילוש ראוניץ' והיום הוא התייצב למשחק המכריע מול פוספיסיל, שניצח בעצמו את שני המשחקים שלו במפגש, יחידים וזוגות ושיחק כמעט תשע שעות של טניס ביומיים הקודמים, אלא שהקנדי הצעיר, שנמצא במגמת עלייה מדהימה בקריירה, לא התרגש וגבר בקלות ובעזרת סרבים אדירים על ויינטרוב, שנותר מתוסכל: "אני עצוב מאוד. פוספיסיל נתן משחק ענק והסרב ששלו עשה לי המון בעיות. הצלחתי להתמודד עם ההגשות של ראוניץ', אבל לא עם שלו".

ויינטרוב הודה לקהל הרבה שהגיע במיוחד למשחק החמישי: " כיף לשחק פה, אנשים מדהימים באים לראות אותנו. זה הכיף הכי גדול בקריירה. אני מקווה לשחק פה עוד הרבה שנים ולהגיע עם הנבחרת לבית העליון, זו הנבחרת הכי טובה שהייתה לנו".

בצד המנצח חגגו. קפטן נבחרת קנדה מרטין לאורנדאו, אמר: "בנבחרת הישראלית יש לוחמים גדולים, כל נקודה הייתה קשה. אנחנו מאוד שמחים ואני גאה בנבחרת שלנו". כשנשאל על הקהל הישראלי, שנוטה לעצבן את השחקנים היריבים במשחקי הנבחרת, הקפטן היה חבורתי דווקא: "הקהל משלם על המשחק ובין הנקודות הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה, זה חלק מהדיוויס".

ומה היה לגיבור המפגש, ואשק פוספיסיל להגיד? לא הרבה, הוא היה מותש בסיום ורק אמר: "אני גמור, קשה לי לבטא את הרגשות שלי עכשיו".

במשחק המוקדם, דודי סלע החזיר את הצבע, לפחות זמנית, ללחיים הישראליות, כשגבר בלי בעיות על פיטר פולנסקי האלמוני, שהחליף את ראוניץ' הפצוע. למרות הניצחון, סלע היה לא מרוצה במיוחד ממשחקו: "שיחקתי טניס לא טוב, אבל נתתי את הנשמה", הוא הודה בסיום המשחק, "קשה לי לשחק טוב כבר חודש וחצי, אבל אני מבסוט שניצחתי. אני מגיע לארץ ורוצה להוכיח, וזה קשה מול הקהל".

פוספיסיל ניצח 0:3 את ויינטרוב ושלח את קנדה לבית העליון

דודי סלע ניצח את פולנסקי והשווה ל-2:2

כל הדיווחים ממפגש הדייויס של ישראל וקנדה

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully