וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטיינברג: "היה קשה לראות מה משיח עשה לצוברי"

18.9.2011 / 17:03

המנהל המקצועי של איגוד השייט הסביר איך משיח חסם את צוברי בשיוט המדליות והוסיף: "האחריות לכך מוטלת עלינו"

אליפות אירופה לגלשני רוח מדגם ניל פרייד ננעלה היום (ראשון) בבורגאס שבבולגריה, כשהמשלחת הישראלית סיימה את הופעתה עם מדליית כסף בתחרות לנשים (לי קורזיץ), מדליית ארד בתחרות לנערות (לורה קישון) ומקום רביעי של המדליסט האולימפי, שחר צוברי, בתחרות לגברים.

לפני שיוט המדליות המכריע דורג צוברי במקום השלישי, אלא שבשיוט עצמו היה זה דווקא נמרוד משיח שחסם אותו כבר בזינוק, ובכך מנע ממנו לנסות ולהתברג בצמרת. מבחינתו של משיח, מדובר היה בטקטיקה הגיונית למאבק בינו לבין שחר צוברי על הכרטיס ללונדון 2012 שכולל ארבע תחרויות - זו הייתה הראשונה שבהן. בכל תחרות יזכה כל אחד מהגולשים לניקוד בעקבות ההישג שקבע, ומי שיצבור את מירב הנקודות בתום סדרת התחרויות במאי 2012 ייצג את ישראל בלונדון.

המנהל המקצועי של איגוד השייט, גור שטיינברג, התייחס בסיום התחרות לקרב בין צוברי למשיח בשיוט המדליות ואמר: "זו לא הייתה אכזבה מקצועית. שני הגולשים חשבו על עצמם, שחר על המדליה ונמרוד על המבחנים לאולימפיאדה. נמרוד בחר באסטרטגיה של לחסום את שחר. היה קשה לראות את זה, אבל צריך לזכור שהאחריות למה שקרה שם מוטלת עלינו.

"המבחנים לאולימפיאדה קורים גם בתחרות הזאת", הוסיף שטיינברג. "בסך הכל מדובר באירוע שמחשל את שניהם, ומי מביניהם שיגיע לאולימפיאדה יהיה חזק יותר. צריך לזכור שמאבקים מהסוג הזה קורים גם באולימפיאדה". שטיינברג התייחס גם לתפקוד של שחר צוברי, שבדרך כלל מככב בתנאי רוח חלשים והתמודד הפעם מול רוחות בינוניות-חזקות שהגיעו ל-20 קשר. "בשנה האחרונה שחר רשם התקדמות הדרגתית בתנאים בינוניים-חזקים וראו את זה בפלמה ובהייר. עכשיו הוא מבסס את היכולת הזאת".

שטיינברג התעודד בעיקר מיכולתה של לי קורזיץ, אלופת העולם לשעבר שחזרה מפרישה של שנתיים וזכתה במדליית הכסף. מדובר בפודיום שני של קורזיץ בתחרות משמעותית השנה, אחרי שזכתה במדליית הארד בתחרות הקדם-אולימפית בווימות'. שטיינברג אמר על ההישג של קורזיץ: "היא כבר הוכיחה שהיא בקידום השנה, אבל היא הראתה יכולת מעולה בתחרות. היא הפליגה טוב ונכון, בקושי עשתה טעויות ומדובר בהקלה גדולה".

מדליית כסף ללי קורזיץ באליפות אירופה

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully